Manlulu Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Om jeg kjøper D3 som download på ps3, må jeg da kjøpe det en gang til for å få det på ps4? Noen som vet noe om man kan få med seg characterene osv? Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 http://www.cinemablend.com/games/Diablo-3-PS4-Might-Support-PS3-Characters-58740.html ser her at man kanskje skal få transfere ps3 chars til ps4, men står ingenting om man må betale for et nytt spill Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Du må nok helt garantert kjøpe det på nytt, men det er mulig at Blizzard gjør som endel andre at du kan få kjøpt D3 til en litt hyggeligere pris om du har det fra før og vil over til PS4. Men ikke noe offisielt der enda som jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Huff utrolig dumt å kjøpe spillet 3 ganger.Men det funker veldig bra på konsoll.. og uten AH så blir det bare enda bedre Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg har lurt på det samme. Prøvde demoen på PS3 og synes det var genialt, men jeg eier det allerede på PC og vet ikke om jeg gidder å betale full pris både på PS3 og på PS4. I mellomtiden har jeg plukket opp HC characteren min på PC igjen og begynt å spille. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 Jeg vil absolutt anbefale det på ps3. Dette mest fordi det ikke har AH men nå har blizz gått ut å sagt at de skal fjerne AH fra pc versjonen og da.. om et halvt år eller noe.. -,- I mellomtiden så har jeg sett at veldig mange skal selge spill billig på ps4, viss du allerede eier det på ps3. Rundt 100lappen for et spill kanskje.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå