Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Manchester United vs. Crystal Palace

Jonas2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digg med bosnieren, kult å se unge komme inn og virkelig gripe muligheten. Ellers var kampen helt OK. Bra straffe, han blir jo løpt ned bakfra, men siden det er Young og United-spiller blir det selvsagt diskusjon.

Orker ikke lese alt som er skrevet er, men tipper Emil og Kloffsk har være inne og lira av seg det sedvanlige oppgulpet, klassiker!

Fortsatt god lørdag alle mann!

Lenke til kommentar

Moro at Rooney putta! Fikk ikke målet med meg, men viste han noe form for glede denne gangen?

Kanskje på scoringa, men ikke ellers i kampen. Sammen med Anderson og Valencia får suverent svakeste spiller i dag.

Synes generelt sett kampen er for svak i forhold til hva det bør. Synes Young hevet spillet sitt etter hvert, og spilte i hvert fall bedre i dag enn i de foregående kampene hans denne sesongen. Januzaj var enestående etter innhoppet; skal bli skikkelig spennende å følge utviklingen hans. Struttet av selvtillit.

Lenke til kommentar

Var på OT og såg Utd mot Chelsea, og var da den eneste med #44 på ryggen, forventer at det blir en god del fremover med det nummeret. Faen for en klasse på den spilleren der, lenge siden jeg har kost meg så mye når en Utd spiller har fått ballen. Krem.

Ellers godt å se at Chelski tapte i dag. Digg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...