Stonemeister Skrevet 14. september 2013 Rapporter Del Skrevet 14. september 2013 Jepp. Masse. Slengkyss til publikum også. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. september 2013 Rapporter Del Skrevet 14. september 2013 Digg med bosnieren, kult å se unge komme inn og virkelig gripe muligheten. Ellers var kampen helt OK. Bra straffe, han blir jo løpt ned bakfra, men siden det er Young og United-spiller blir det selvsagt diskusjon. Orker ikke lese alt som er skrevet er, men tipper Emil og Kloffsk har være inne og lira av seg det sedvanlige oppgulpet, klassiker! Fortsatt god lørdag alle mann! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. september 2013 Rapporter Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Digg med bosnieren, kult å se unge komme inn og virkelig gripe muligheten. Belgia? Endret 14. september 2013 av niko. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. september 2013 Rapporter Del Skrevet 14. september 2013 Belgia/Albania. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. september 2013 Rapporter Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Belgia?Jaggu. Foreldre fra Kosovo-Albania sier wiki, men aner ikke hvor jeg har Bosnia fra. Endret 14. september 2013 av The Hoff Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. september 2013 Rapporter Del Skrevet 14. september 2013 Orker ikke lese alt som er skrevet er, men tipper Emil og Kloffsk har være inne og lira av seg det sedvanlige oppgulpet, klassiker! Flaut for deg at ingen har gjort det. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 14. september 2013 Rapporter Del Skrevet 14. september 2013 Moro at Rooney putta! Fikk ikke målet med meg, men viste han noe form for glede denne gangen? Kanskje på scoringa, men ikke ellers i kampen. Sammen med Anderson og Valencia får suverent svakeste spiller i dag. Synes generelt sett kampen er for svak i forhold til hva det bør. Synes Young hevet spillet sitt etter hvert, og spilte i hvert fall bedre i dag enn i de foregående kampene hans denne sesongen. Januzaj var enestående etter innhoppet; skal bli skikkelig spennende å følge utviklingen hans. Struttet av selvtillit. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. september 2013 Rapporter Del Skrevet 14. september 2013 Orker ikke lese alt som er skrevet er, men tipper Emil og Kloffsk har være inne og lira av seg det sedvanlige oppgulpet, klassiker! Hva skulle jeg ha kommet med i denne tråden? Kampen var helt vanlig. Dommeren har alt på sitt rene og United vinner fult fortjent mot et tafatt Palace. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. september 2013 Rapporter Del Skrevet 14. september 2013 Så smarttelefon? Har du ikke sett han skryte av 100 tommeren sin? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. september 2013 Rapporter Del Skrevet 14. september 2013 Young burde ikke få fornyet tillit etter dagens oppvisning. Fellaini virker bra, men selvfølgelig mot et svakt palace med 10 mann, men positiv start. Januzaj var fantastisk. For et talent! 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Var på OT og såg Utd mot Chelsea, og var da den eneste med #44 på ryggen, forventer at det blir en god del fremover med det nummeret. Faen for en klasse på den spilleren der, lenge siden jeg har kost meg så mye når en Utd spiller har fått ballen. Krem. Ellers godt å se at Chelski tapte i dag. Digg. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Slett Endret 15. september 2013 av Lime Canes Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Var på OT og såg Utd mot Chelsea, og var da den eneste med #44 på ryggenDet vakke så mange på den matchen eller...? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Har du ikke sett han skryte av 100 tommeren sin? oo===========) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Det vakke så mange på den matchen eller...? Den tok jeg ikke. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Den tok jeg ikke. Du kan vel ikke ha sett at _ingen_ hadde #44 på drakta...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå