AnonymDiskusjon Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Okey, har et dameproblem i den forstand at det er to stykker. Jeg er ikke sammen med noen av dem, ei har jeg gjort noe mer med dem. Det inkluderer alt. Vi har ikke vært på date engang. Greia er at dame 1 spurte jeg ut flere måneder tilbake og enda har ikke hun klart å bestemme seg. Det jeg har hørt av vennene hennes er at hun er veldig nervøs med tanke på at jeg er den første som har vist interesse. Siden da har vi jo opprettholdt kontakten og snakker på skolen hver dag osv. Det har utviklet seg slik at det er nå stort sett hun som tar initiativet til samtaler, men har altså fortsatt ikke sagt fra når hun vil gå ut med meg. Dame 2 er kun her i et år. Vi møttes for 2 uker og da tenkte jeg ikke på hun slik i det hele tatt. Etter en fest via felles venner fulgte jeg henne hjem og da skjønte jeg at hun er mer enn bare interessert. Jeg prøvde å unngå en situasjon som jeg visste jeg kom til å angre på så det ble aldri noe mer, selv om vi holdt hender o.l. hele veien hjem, og det var langt. Dilemmaet er at liker mer dame 1 enn dame 2, men nå kjenner jeg ingen av dem så godt heller. Så klart skjønner jeg at jeg må faktisk velge, for jeg kan ikke date begge to på en gang, det er litt råttent ovenfor begge. Greia er at jeg vet dame 2 er skikkelig interessert, og hun er interessant hun og, men det er ikke hun jeg har gått rundt svimeslått etter i 2 måneder. Dame 2 vil derimot skape litt drama (uten å gå nærmere i detaljer) fordi hun er som sagt nyankommet, venner med dame 1, venner med mine damevenninner (som også har sagt jeg burde holde meg unna) og da får jeg nok litt refs av dame 1's venner og, selv om jeg har faktisk rett til å gi opp etter så lang tid. Det flere av mine venner har sagt er at dame 1 høyst sannsynlig bare nyter oppmerksomheten jeg gir henne og oppfører seg tilsvarende for at jeg ikke skal slutte. Så hvis jeg prøver på henne, og ikke hun jeg vet har lyst, kan jeg gå på en smell ved at det aldri kommer til å skje noe. Ikke spør hvordan i helvete dette skjedde, men ikveld skal jeg ut med venner, hvorav begge disse to damene er med....resten er nære venner av meg. jeg sier bare faen hjelp? Anonymous poster hash: dfd25...cb3 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Røre? Spør dame 1 om dere har noe på G, ellers kjører du på dame 2. Om du skal vase rundt grøten i tilfelle dame 1 kanskje står tilgjengelig en dag i fremtiden, mister du begge. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Pul begge, så finner du ut hvem som vil fortsette å pule. Så kan du krysse fingerne på det er hun som er best i senga som begynner å jage deg. Anonymous poster hash: 1f40d...7b7 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Drit i begge damene, og vær fri - la dem løpe etter deg Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Bare benekt all kjennskap til begge, 1 Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 For å sitere en venn av meg; Hvis hun er interessert så tar hun seg tid. Har du bedt dame 1 ut gjentatte ganger, og hun aldri har tid og heller ikke kommer med egne forslag til tidspunkt som kan passe, så er hun sannsynligvis ikke veldig interessert. Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Dame 1 er ikke interessert, kos deg. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hvis man løper etter en hund så mister hunden interesse for deg, men hvis du er stille og ikke viser interesse for hunden så kommer hunden til deg. Slik er det med damer også Ikke løp etter de. Vis litt interesse, men vær nøytral og få de til å gruble. Det er de de begynner å løpe etter deg 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Røre? Du har ikke engang begynt å blande melken med eggene jo! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hvordan gikk det i går? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Ja, ble dame 1 gitt, og det er jeg veldig glad fordi det er hun jeg vil ha. En venn, som står hu ganske nærme, visste litt mer om hva hun tenkte om oss den jeg trodde. Og det han fortalte var vel med andre ord beskrivelsen av hennes interesse i meg, men fordi hun aldri har vært med en kar før så var hun redd for at jeg skulle stikke av el.l. så hun ville bli trygg på først. -Tror jeg passerte den testen igår med glans ettersom hu tok intiativ til å gjøre noe en annen dag samme kveld... Glad jeg stolte på magefølelsen her, for det var noe sånt jeg tenkte var tilfelle. Nervøsitet og ubuslettsomhet kanskje? Anonymous poster hash: dfd25...cb3 4 Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Og dame 2 syntes dette var greit eller?Kudos for valget btw, easy come, easy go.. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Du får sikkert overta... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bra at det ordnet seg da Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Har snakka med dame 2 og hun tok det ikke ille, men følte jeg måtte si ifra hva jeg kom til å gjøre framover. Anonymous poster hash: dfd25...cb3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå