mobilen.no Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ønsker felles distributør for Norden.Beats går til Tura Scandinavia Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Uff, synes synd på de som bruker mange tusen på Beats. 3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Beats er litt som Apple-hype føler jeg. Betale mye for navn og design og lite for faktisk kvalitet. 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Ganske overpriset ja. Men så kjøper man det ikke fordi man er glad i god lyd, men får å gå rundt og "kul" ut. Ser jo folk gå rundt med beats headset til flere tusen og så er de ikke engang koblet til en musikkspiller. Ørevarmet til 2000 kr Eller folk som kjøper dyre headset for å høre på 256kpbs mp3 filer kaster også penger ut av vinduet.. Beats er litt som Apple-hype føler jeg.Betale mye for navn og design og lite for faktisk kvalitet. Vedder armen min på at det er noen som er uenige med deg i det der Endret 14. september 2013 av Backpfeifengesicht Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ganske overpriset ja. Men så kjøper man det ikke fordi man er glad i god lyd, men får å gå rundt og "kul" ut. Ser jo folk gå rundt med beats headset til flere tusen og så er de ikke engang koblet til en musikkspiller. Ørevarmet til 2000 kr Eller folk som kjøper dyre headset for å høre på 256kpbs mp3 filer kaster også penger ut av vinduet.. Dessverre tror 90% på skolen min at Beats er best. Det gjør meg trist! Lenke til kommentar
Diablo Minus Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Beats er litt som Apple-hype føler jeg. Apple har faktisk grei kvalitet i motsetning til Beats. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Dette er hodetelefoner/headphones, ikke headset, som er hodetelefoner med mikrofon. 3 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Dette er hodetelefoner/headphones, ikke headset, som er hodetelefoner med mikrofon. Er vel både og siden Beats også leveres med mikrofon. Endret 16. september 2013 av Backpfeifengesicht Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg