y tho Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Har vært på Windows sine egne sider for å kjøpe student versjon, men når jeg skal verifikere at jeg er student har jeg ingen av de kodene den evt. trenger fra mitt student kort eller noe annet. Finner heller ikke skolen min når jeg søker den opp på listen. Er det noen andre butikker som har andre løsninger? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hvilken type skole går du på?Viss det er videregående er det ikke sikkert du blir regnet som student av Microsoft. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Videregående Skole. Står på Windows sin side at de ikke er på listen men så tenkte jeg at kanskje jeg hadde noen koder på student kortet men det funket heller ikke. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Skolen din må ha en avtale med Microsoft, som igjen så har vurdert om skolen/linjen du går på har "rett" på billige student versjoner. Siden skolen din ikke står på denne listen har de ingen avtale med Microsoft, og du får ikke skaffet deg studentversjonen. Du kan jo selvsagt høre med IT avdelingen på skolen om de ikke kan skaffe seg en slik avtale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå