Jan Erik Engan Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Svartspett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hei, Jan Erik. Flott portrett av en svartspett ! Jeg har ikke omfattende erfaring med fuglefotografering generelt, men de hakkespettene jeg "nesten har kommet på "skuddhold av", så ut til å "skygge banen" når de forsto at de ble iakttatt. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Hei, Jan Erik. Flott portrett av en svartspett ! Jeg har ikke omfattende erfaring med fuglefotografering generelt, men de hakkespettene jeg "nesten har kommet på "skuddhold av", så ut til å "skygge banen" når de forsto at de ble iakttatt. Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker. Her har jeg Flaggspetten en 6-7m på utsiden av comoteltet Dette en 20-25m vil jeg tippe. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Kjempebra foto av Svartspett !! En fryd for øyet ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg