Niklasp Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Dette er første skritt mot videoreklamer direkte i nyhetsstrømmen.Facebook skal begynne å autospille alle videoer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Det er jo kjempefint for de med datakvote.... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Da blir det ikke noe mere bruk av Facebook på mobilnett... 4 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Dersom det ikkje kan blokkerast så betyr det slutten på bruk av FB på mobilnett for min del i alle fall. 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Elsker hvordan de sakte men sikkert graver sin egen grav. Søken etter stadig mer profitt har totalt ødelagt det som engang var en fin tjeneste.. 9 Lenke til kommentar
PerParker66 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Enda en grunn for at jeg skal bli kvitt facebook... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Heeelt på trynet. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Mye negativitet her... ...og jeg er helt enig med dere. Dette er kanskje ikke et problem i USA som sikkert er Facebook's største område, men for oss her i huset, kan det bety at vi slutter å bruke FB på telefonen og da vil vi bruke mindre tid på FB. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Om folk sluttar å bruke Facebook på mobilen av dette så er det eit flott tiltak for å få folk til å bli mindre avhengige av Facebook. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Aldri brukt facebook på mobilnettet og 95% av min fb bruk er i grupper og sider så dette betyr ikke så mye for meg. Dette er uansett bare første skritt. Når google, microsoft, twitter, spotify, wimp, spill, programmer osv pumper ut videoer overalt så blir det nok gøy. Lage et dokument? Ikke før du har sett en to min reklame. Lese en mail? Sorry, du må se en video eller tre først. Se en pdf, ok, bare se to min video først. En halvtimes pc jobb øker til tre timer fordi alle krever å vise video først uansett hva man gjør. Hver kontakt i kontsktlisten gis et lten videosnutt isteden for profilbilde. 300 kontakter gir 300 videoer som kjører i bakgrunnen. Det er det det ender med og facebook er bare starten. Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Bruker kun facebook til å sende meldinger med folk i stedet for sms, så dette er ikke noe stress for meg. Men må innrømme at dette gjør at det frister enda mindre å se gjennom listen med statusoppdateringer. Det dummeste facebook har gjort er å gå på børsen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg