int20h Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Trillian tilbake i varmen En patch er tilgjengelig for Trillian Pro, som gjør at man igjen kan snakke med brukere av Yahoo Messenger. Innen kort tid vil klienten bli blokkert fra MSN Messenger. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 jeg forstod det slik at trillian pro 2.0 allerede hadde løst MSN problematikken??? betalte jeg for ingenting da??? Lenke til kommentar
hce Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 <a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=2356">Trillian tilbake i varmen</a><br />En patch er tilgjengelig for Trillian Pro, som gjør at man igjen kan snakke med brukere av Yahoo Messenger. Innen kort tid vil klienten bli blokkert fra MSN Messenger.<br /><br /><a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=2356">Les artikkelen her</a> Jeg vil gjerne tipse folk om Gaim, kan lastes ned fra sourceforge. Den er rimelig lik som Trillian, krever mindre ressurser, støtter Yahoo og MSN sine nye protokoller, er litt annerledes å sette opp:), kan laste plugins, +++ Gaim har også den fordelen at den er utviklet til å kjøre på flere plattformer, og jeg liker virkelig godt at Gaim i Linux ser nøyaktig lik ut som Gaim i Windows PS! En del plugins er allerede med, bl.a. systray, auto-reconnect, ++ Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 synes det er dårlig at MSN messenger skal stenge, hva med å stenge MIRC og ICQ der de virkelige store buggene ligger. men neida, MS skal strø salt i såret å ødeleggen leken som vanlig. når atpåtil Trillian stenger å da så blir det ekstra morsomt. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 synes det er dårlig at MSN messenger skal stenge, hva med å stenge MIRC og ICQ der de virkelige store buggene ligger. men neida, MS skal strø salt i såret å ødeleggen leken som vanlig. når atpåtil Trillian stenger å da så blir det ekstra morsomt. slik jeg har forstått det skal ikke msn stenge, men MS har gått seg lei på at trilian og andre programmer kan bruke msn nettet, så derfor så prøver de å få dem ut slik at det bare er msn messenger som kan bruke msn nettet. Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 hmmm, jeg hørte noe annet på nyhetene for et par dager siden. men kanskje det var feil da. har noe gaim opp å gå jeg nå så for sjekke hvordan den er. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 hmmm, jeg hørte noe annet på nyhetene for et par dager siden. men kanskje det var feil da. har noe gaim opp å gå jeg nå så for sjekke hvordan den er. MSN skal stenge all online chatterom ikke Messenger. http://www.dagbladet.no/dinside/2003/09/24/379283.html Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 synes det er dårlig at MSN messenger skal stenge, hva med å stenge MIRC og ICQ der de virkelige store buggene ligger. men neida, MS skal strø salt i såret å ødeleggen leken som vanlig. når atpåtil Trillian stenger å da så blir det ekstra morsomt. Bare føler for å rette litt. mIRC er en irc-klient, som man bruker for å koble seg opp til en irc-server. Skal man stenge chatfunksjonen må man altså gå etter serverene. Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Trillian 2.0 skal være fikset for problemene med msn, jeg får ihvertfall ikke opp feilmeldingen lengre. Mener at det og har kommet patch til 0.74 som fikser dette problemet. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg vil gjerne tipse folk om Gaim, kan lastes ned fra sourceforge. Den er rimelig lik som Trillian, krever mindre ressurser, støtter Yahoo og MSN sine nye protokoller, er litt annerledes å sette opp:), kan laste plugins, +++ Gaim funker dessverre ikke med mitt multimonitor-oppsett Noen andre som har hatt problemer med dette? Eller for å spørre motsatt: er det noen som bruker Gaim og flere skjermer uten problemer? Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 jepp det har det såvidt jeg vet. jeg har den også, men har ikke Trillian installert. jeg installerte Gaim for Windows på laptoppen min i dag, å den funka sånn passe bra ut ifra det jeg så iallefall. mulig jeg går over til noe annet senere. for se det litt an egentlig. jeg kjører jo MSN 6.0 akkurat nå, å det funker jo fett så lenge man ikke bruker Windows Messenger. Lenke til kommentar
AOFanboi Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 jeg forstod det slik at trillian pro 2.0 allerede hadde løst MSN problematikken??? betalte jeg for ingenting da??? Det "forrige" problemet som Trillian Pro 2.0 løser var at MSN Messenger-serverne nektet å snakke med "eldre" MSN-klienter som Trillian utga seg for å være. Dette er et annet problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå