Thingster Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Hei, jeg driver nå med en MOT mobbing kampanje. Jeg lurer på om du vet hvordan jeg kan bygge en app som skal ha følgende funskjoner Text "hvordan ungå mobberne?" "hvordan kan du si din mening?" osv. Appen skal også kunne ha et utviklings potensiale. Jeg ønsker også at denne appen skal brukes som et komuniserings verktøy. Appen skal benyttes av Barn / Unge som trenger tips / veildning til hvordan dem kan komme seg ut av mobbingen. Jeg vi da ha en livechat som er direkte kobblet opp til meg som hovedansvarlig. Jeg har en gruppe nå på facebook med over 1500meldemmer kun idag. Derfor vil jeg utvikle denne appen fortest mulig så flere kan bli med i kampen. Takker for tilbake svar når det kommer Endret 14. september 2013 av Thingster Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Høres ut som en god og nyttig ide - håper du får dette til Lenke til kommentar
Thingster Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Høres ut som en god og nyttig ide - håper du får dette til Takk for det jeg skal få det til! - Gir meg aldri siden Mobbing skal bort! Endret 14. september 2013 av Thingster Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Flott tiltak Men har du drevet med programutvikling før? Ellers så er det nok enklere og betale noe for å lage en fremfor å lage en selv. Lage en app er krever mye tid og ikke minst kunnskap. Folk går ikke treårig bachelor utdannelse for å lære lage en app om det var enkelt Hardware skrev en artikkel om dette i fjor. Slik blir du apputvikler Lenke til kommentar
Thingster Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Flott tiltak Men har du drevet med programutvikling før? Ellers så er det nok enklere og betale noe for å lage en fremfor å lage en selv. Lage en app er krever mye tid og ikke minst kunnskap. Folk går ikke treårig bachelor utdannelse for å lære lage en app om det var enkelt Hardware skrev en artikkel om dette i fjor. Slik blir du apputvikler Takk for at du syns det er et Bra Tiltak! - Nei har ikke drevet så mye med programmering ang apper før. Men driver med Webdesign så kan litt om Javascript - PHP - MySql - jQuerry. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hvis du skal lage en app selv må du lære deg objective-C og xCode. Jeg skal gi deg noen linker for å komme i gang: Getting Started with iPhone and iOS Development Start Developing iOS apps today - Apple Det tar liiiitt tid å lære seg deg dette, men avhengier av hvordan appen din skal være. Å lage en helt enkel tekstapp er ikke så vanskelig og det kan du fort klare å lage ved å søke deg frem. Og eventuelt lære deg mer når du har laget en enkel, så kan du utvide etterhvert. Da kan du følge Apple sin developing side jeg linket til over. Lykke til Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Takk for det jeg skal få det til! - Gir meg aldri siden Mobbing skal bort! Lykke til... det kommer (dessverre) alltid til å finnes tilbakestående unger som får glede av å rakke ned på andre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Lykke til... det kommer (dessverre) alltid til å finnes tilbakestående unger som får glede av å rakke ned på andre. Ikke glem at "ormeyngel" kommer fra noe .. Det tar en kvinne å føde et barn, men det tar en hel landsby å oppdra barnet Jeg for min del tror at alle vi har et medansvar, og at vi tydeligvis ikke gjør jobben vår godt nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå