Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Volkswagen passat 2001 modell

Petterboy95

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er dyrt eller ikke kommer helt ann på hvordan stand bilen er i (noe vi ikke kan gjette oss til)
ta med jekk å dra å se på bilen å prøvekjør den, så får du se om den er værdt prisen.

Anlegg til 4k sier oss ingenting.. Skal du ha fronthøytalere - bakhøytalere - subwoofer - forsterker - spiller osv til 4k så får du latterlig dårlige saker.. Men skal du bare ha en spiller til 4k får du gode greier.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dyre i drift. Forstillingen holder ikke mål.

Angående bilstereo. Har hatt god lykke med et ok frontsett og en god spiller i samme bil.

Boss er bare skvip. Netthandelen og netonnet er ingen plass og handle bilstereo.

Sjekk ut autodesign.no, dynabel.no feks.

det ska æ sjekk ut :D men koss e volkswagen golf, mitsubishi galant stasjonsvogn og audi a4 s-line

Lenke til kommentar

Golf 3, 5 og oppover er gode biler såvidt meg bekjent.

Hadde en golf 3 som gikk og gikk og gikk, aldri noen merkverdige problemer bortsett fra litt rust.

Kvinnfolket har en golf 5 som hun er strålende fornøyd med. 1.4 liter så går som en bøtte med dritt men forholdsvisgrei ellers.

Som forstegangs bil vil jeg anbefale type gammal 240, vet det er harry men bilen er så simpel og enkel og vedlikeholde at det gjør opp for utseende.

Lenke til kommentar

Golf 3, 5 og oppover er gode biler såvidt meg bekjent.

Hadde en golf 3 som gikk og gikk og gikk, aldri noen merkverdige problemer bortsett fra litt rust.

Kvinnfolket har en golf 5 som hun er strålende fornøyd med. 1.4 liter så går som en bøtte med dritt men forholdsvisgrei ellers.

Som forstegangs bil vil jeg anbefale type gammal 240, vet det er harry men bilen er så simpel og enkel og vedlikeholde at det gjør opp for utseende.

240 bli det nokk ikke xD for enkel og flestan e gått Jævlig langt. Koss e mitsubishi galant 2001 stasjonsvogn

Lenke til kommentar

240 bli det nokk ikke xD for enkel og flestan e gått Jævlig langt. Koss e mitsubishi galant 2001 stasjonsvogn

Ble frarådet audi fra 1990-2000 når jeg skulle kjøpe bil, Hvis du skal ha Galant, er den mye finere som sedan, da helst med sports leppene. Veldig kurante biler som går langt.

eks: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44010597

Endret av Korporal Kranium
Lenke til kommentar

Ble frarådet audi fra 1990-2000 når jeg skulle kjøpe bil, Hvis du skal ha Galant, er den mye finere som sedan, da helst med sports leppene. Veldig kurante biler som går langt.

eks: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44010597

ja sant det, har dem ingen med stiliger sports leppe. Kan du kom med fler eksempel på det. Har sett en i byen med kule felga og sports front og lykte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...