Paradox Uncreated Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 (endret) De som mener PONG har skapt seg selv, fortjener virkelig den laveste rang de får. Og de som ikke forstår at dette gjelder universet også, er vel egentlig allerede der, og rettferd er gjort.PONG altså, som ateister mener har skapt seg selv. Endret 15. september 2013 av Paradox Uncreated Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg har en bedre forklaring: There is a theory which states that if ever anyone discovers exactly what the Universe is for and why it is here, it will instantly disappear and be replaced by something even more bizarre and inexplicable. There is another theory which states that this has already happened. - The Hitchhiker's Guide to the Galaxy, The Restaurant at the End of the Universe. (1980) 5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 —Qur'anOg hvorfor skal vi egentlig tro på en bok som er skrevet av en haug med personer som tilber en barnemisbruker og morder? 3 Lenke til kommentar
Paradox Uncreated Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 LiamH: ..pubertale penis-spøytet ditt LiamH: RELIGION IS LIKE A PENIS. It's okay to have one. It's okay to be proud of it. P.s: Til å være så "uanfektet" av de tilbakemeldinger du har fått, så bruker du veldig mye plass i tråden til å adressere dem. LiamH, det virker som du har greie på penis, og tilber likegjerne en penis, som religion, og ser lite forskjell på det. Du er med andre ord, stolt av Penis, din gud og herre, og ser nok verden gjennom penisens øyne og nivå. MEN det JEG lurte på LiamH, var.. Er PONG også en penis, som ikke trenger årsak eller skaper? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 lmlekk: Her er forklaringen og bevisbyrden. Relate to them the story of the man to whom We sent Our signs, but he passed them by: so Satan followed him up, and he went astray.If it had been Our will, We should have elevated him with Our signs; but he inclined to the earth, and followed his own vain desires. His similitude is that of a dog: if you attack him, he lolls out his tongue, or if you leave him alone, he (still) lolls out his tongue. That is the similitude of those who reject Our signs; So relate the story; perchance they may reflect. —Qur'an, sura 7 (Al-A'raf), ayat 175–176[11] Nei. Prøv igjen. 1 Lenke til kommentar
Paradox Uncreated Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Jeg synes denne tråden var så bra at jeg lagde en video på youtube.Ove Karlsen - PONG Ate My Mind http://www.youtube.com/watch?v=Q-Twhm1Xnu4 Sang vil nok sannsynligvis bli tilgjengelig i min onlineshop, når den er ferdig. www.ovekarlsen.com Endret 15. september 2013 av Paradox Uncreated Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Etter å ha lest litt her ser det ut som denne trådens utvikling går helt feil vei og blir derfor stengt.Send klage til [email protected] eller tilbakemeldinger til forumet.Alternativt til meg med en forklaring på hvorfor den bør åpnes igjen.MvhMalvado. Endret 16. september 2013 av Malvado 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg