Barkster Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hei. Har noen kasseapparater på jobben som kjører på Windows XP. Skulle gjerne fått til tidsbegrenset avlogging på disse kassene. Har fått til avlogging etter endt salg men dette er lenge siden så jeg husker ikke hva jeg gjorde i registeret til Windows XP. Er det mulig med tidsbegrenset Avlogging med Windows XP? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hva mener du med tidsbegrenset avlogging? At man ikke kan få logget av mellom to klokkeslett? 1 Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 Hva mener du med tidsbegrenset avlogging? At man ikke kan få logget av mellom to klokkeslett? Det jeg mener er at man logger på med selger, selger en vare for så å bli logget av automatisk etter fks 5 minutter. Slik det er nå blir selger logget av etter hvert salg. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Skal du selge logg eller logge salget Du mener vel avlogging med programmet til kassaen? Tror heller du skal skrive en mail til utgiver av den softwaren dere bruker og spørre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå