PÃ¥inter Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) The Wind Waker HD was made in six months En troverdig kommentar til artikkelen fra en fornøyd spiller som kan være vært å merke seg, And it shows. The controls are horrible -no invert Y on the non-first person camera-context-sensitive controls are glitched (it says Press A to pick up the pig, I press A, nothing happens unless the pig is facing you)-if link is facing the camera while on a ladder, pressing down on the analog stick will make him climb up-you have to be directly in front of ladders to climb them. get them slightly off angle and it wont climb-while crawling, he has a large turning radius-there was no need to make inventory selection use drag and dropThe camera is absolutely horrible, I've caught it clipping into objects (on outset island, at the end is a bit where you have to shuffle along a thin edge, it'll show the camera clipping into the cliffside, so the left edge of the screen shows water) and obscured by objects it shouldn't beThis is the worst HD remake I've ever played. Granted Zone of the Enders also screwed up invert Y, but I could fix that with invert YThe miiverse stuff is garbage. http://www.eurogamer.net/articles/2013-10-08-zelda-the-wind-waker-hd-was-made-in-six-months Endret 8. oktober 2013 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
warioman Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 The Wind Waker HD was made in six months En troverdig kommentar til artikkelen fra en fornøyd spiller som kan være vært å merke seg, And it shows. The controls are horrible -no invert Y on the non-first person camera-context-sensitive controls are glitched (it says Press A to pick up the pig, I press A, nothing happens unless the pig is facing you) -if link is facing the camera while on a ladder, pressing down on the analog stick will make him climb up -you have to be directly in front of ladders to climb them. get them slightly off angle and it wont climb -while crawling, he has a large turning radius -there was no need to make inventory selection use drag and drop The camera is absolutely horrible, I've caught it clipping into objects (on outset island, at the end is a bit where you have to shuffle along a thin edge, it'll show the camera clipping into the cliffside, so the left edge of the screen shows water) and obscured by objects it shouldn't be This is the worst HD remake I've ever played. Granted Zone of the Enders also screwed up invert Y, but I could fix that with invert Y The miiverse stuff is garbage. http://www.eurogamer.net/articles/2013-10-08-zelda-the-wind-waker-hd-was-made-in-six-months Jaha ja. Jeg har merket noen av de "store" problemene han tok for seg her, men helt ærlig bryr det meg midt i Lost Woods. Ikke èn eneste gang tenkte jeg over dette når jeg spilte WW HD, og at han virkelig skal si at spillet sugde pga disse småtingene er bare latterlig. Miiverse var awesome etter min mening, skulle gjerne hørt hans grunner til å påstå at det var dårlig. Anyways, WW HD kunne for min del godt hatt en liten ekstra overaskelse eller to, men spillet var ærlig talt awesome. Lukter Microsoft/Sony fanboy av han der Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Elsker denne type grafikk, spillet ligger faktisk høyt på en av råeste zelda spill. Eneste jeg ikke likte så mye er seiling, blir litt for mye og kjedelig i lengden. Så gjør noe med det da Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jaha ja. Jeg har merket noen av de "store" problemene han tok for seg her, men helt ærlig bryr det meg midt i Lost Woods. Ikke èn eneste gang tenkte jeg over dette når jeg spilte WW HD, og at han virkelig skal si at spillet sugde pga disse småtingene er bare latterlig. Miiverse var awesome etter min mening, skulle gjerne hørt hans grunner til å påstå at det var dårlig. Anyways, WW HD kunne for min del godt hatt en liten ekstra overaskelse eller to, men spillet var ærlig talt awesome. Lukter Microsoft/Sony fanboy av han der Har ingenting å utsette på dette spillet. Synes det fungerer glimrende. Makan til flisespikkeri av han fyren. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 The Wind Waker HD was made in six months En troverdig kommentar til artikkelen fra en fornøyd spiller som kan være vært å merke seg, And it shows. The controls are horrible -no invert Y on the non-first person camera-context-sensitive controls are glitched (it says Press A to pick up the pig, I press A, nothing happens unless the pig is facing you) -if link is facing the camera while on a ladder, pressing down on the analog stick will make him climb up -you have to be directly in front of ladders to climb them. get them slightly off angle and it wont climb -while crawling, he has a large turning radius -there was no need to make inventory selection use drag and drop The camera is absolutely horrible, I've caught it clipping into objects (on outset island, at the end is a bit where you have to shuffle along a thin edge, it'll show the camera clipping into the cliffside, so the left edge of the screen shows water) and obscured by objects it shouldn't be This is the worst HD remake I've ever played. Granted Zone of the Enders also screwed up invert Y, but I could fix that with invert Y The miiverse stuff is garbage. http://www.eurogamer.net/articles/2013-10-08-zelda-the-wind-waker-hd-was-made-in-six-months Hvis jeg husker riktig er de samme problemene på Gamecube versjonen og. Altså det med kamera har jeg visst lenge. Det med Wii U delene er bare bonus. Skjønner ikke hva han klager over. Tenkt, Nintendo har vært utrolig kjappe med å lansere HD remake enn de andre selskapene. (Tenker på Final Fantasy X & X2 HD). Synes de har gjort en bra jobb. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Wind Waker er en av de beste spillene som finnes, Vurderer sterkt og kjøpe Wii U bare på grunn av dette spillet. 2 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Wind Waker HD er grunnen til at jeg akuratt har kjøpt meg Wii U.. Opplevelsene Zelda spill gir er god nok grunn til å kjøpe ny Nintendo konsoll for min del. For et gjensyn med Zelda, elsker spillet! Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 The Legend of Zelda: The Wind Waker HD http://www.pressfire.no/anmeldelser/WiiU/7578/The-Legend-of-Zelda-The-Wind-Waker-HD PLUSS: Balsam for øyne og ører. Fri utforskning og samlegjenstander som ikke føles meningsløse. Jeg interesserer meg for innholdet i hvert eneste lille tulleoppdrag. Fortsatt spennende historie og univers. Fete sverdkamper og bossfights. Null bugs. Viktige, små forbedringer fra originalen. Svære bølger å seile på (noen ganger). Terningkast....... .. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Wind Waker er en av de beste spillene som finnes, Vurderer sterkt og kjøpe Wii U bare på grunn av dette spillet. Hehe, fin den der Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Sitter på jobb å venter på å komme hjem til spillet nå. Gleder meg:D nostalgi! Fantastisk musikk: http://www.youtube.com/watch?v=YwbyU_QuBNs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå