Gå til innhold

Zelda: Wind Waker HD - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte det gjennom eButikken etter en haug med feil meldinger. Måtte bare prøve om og om igjen til jeg fikk kjøpt det. Under ned lastingen koblet WiiUen seg til og fra internet konstant. Jeg prøvde å løse problemet som gjorde at maskinen hengte seg opp. Etter å ha restartet den hadde filene til spillet blitt korput og jeg måtte bare slette de. Nå prøver jeg å komme meg inn på eButikken igjen får å starte nedlastingen på nytt, men får bare masse feil meldinger. Er ikke noe feil med internettet mitt, fungerer helt fint på alt annet i huset, inkludert WiiUen sin net leser.

Jeg er rystet over hvor elending Nintendo sin internet tjeneste er. Har sendt melding til support for å se hva de sier. Men dette er faen meg dårlig. Jeg får rett å slett ikke spilt spill jeg har kjøpt og betalt.

Lenke til kommentar

Kjøpte det gjennom eButikken etter en haug med feil meldinger. Måtte bare prøve om og om igjen til jeg fikk kjøpt det. Under ned lastingen koblet WiiUen seg til og fra internet konstant. Jeg prøvde å løse problemet som gjorde at maskinen hengte seg opp. Etter å ha restartet den hadde filene til spillet blitt korput og jeg måtte bare slette de. Nå prøver jeg å komme meg inn på eButikken igjen får å starte nedlastingen på nytt, men får bare masse feil meldinger. Er ikke noe feil med internettet mitt, fungerer helt fint på alt annet i huset, inkludert WiiUen sin net leser.

Jeg er rystet over hvor elending Nintendo sin internet tjeneste er. Har sendt melding til support for å se hva de sier. Men dette er faen meg dårlig. Jeg får rett å slett ikke spilt spill jeg har kjøpt og betalt.

Dette er en av grunnene jeg ikke kjøper via eShop. Jeg har det samme problemet hjemme hos meg. De gangene jeg laster ned demo, møter jeg til det samme problemet som du beskriver ovenfor. Helt elendig. Min PS3 står rett ved siden av WiiU og den har ikke problem med Wifi signal.

Men av en eller annen grunn så virker Miiverse funksjonen på Wind Waker overraskende bra. Har bare fått internett feil en gang så var det over.

Lenke til kommentar

Må si jeg er ganske skuffet og irritert at jeg må vente til 4. Oktober før det slippes i Norge, mens det ble sluppet ut 20. September i USA. Jeg er jo ikke i det hele tatt interessert i norsk oversettelse. Vi får sikker ikke det engang, så hvorfor må vi vente 2 uker? Det er jo helt absurd. 3 dager hadde vært ok under tvil, men 2 uker?!

Dette gjelder hvor mye dem klarer å produsere x-antal eksemplar. Det er snakk om en del kopier på verdensbasis og det er ikke det eneste spillet som går igjennom Nintendo bedrifter så at dem vil gjør det på denne måten uten å ha et stort lager liggenes før dem lanserer til hele verden sammtidig, skjønner jeg veldig godt :)

Lenke til kommentar

Dette høres ut som et problem med wiiU'en din. Har ikke hatt noen problemer med min whatsoever. Men jeg syns du er litt vel rask med å peke med den fingeren din, det er helt umulig for et selskap å produsere flere millioner enheter uten at èn av dem blir feil med.

Jeg hadde et skjermkort fra Radeon HD det ble feil med, skal jeg da kritisere AMD for å ha gjort en dårlig jobb med hele skjermkortgenerasjonen? Du har nok fått en feilvare, og som sagt vil det alltid være noen som får den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...