Bruker-104685 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Det er slik jeg tenker også Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Jeg ga 599,- for LE på coolshop, så er ikke så mye ekstra for min del. Og det er jo selveste Ganondorf, så må bare ha den. . Jeg klarte ikke å styre meg. Det ble den utgaven av Wind Waker HD. Vet jeg får minst 40+ timer så er verdt det ja! Endret 26. september 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
warioman Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 . Jeg klarte ikke å styre meg. Det ble den utgaven av Wind Waker HD. Vet jeg får minst 40+ timer så er verdt det ja! Med limited edition får man jo et klassisk minne med på kjøpet Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Da var spillet i hus! Når er det bare å bunkre seg foran TV-en Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Aldri spilt WW men har alltid hatt lyst da jeg elsker Zelda-serien, så dette blir nok å skaffe seg på fredag! Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Da var Wind Waker HD: LE sendt fra CDON Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Coolshop har sendt mitt også. Får håpe det dukker opp på fredag. De bruker ofte en dag ekstra siden de sender fra Danmark. Åh, gleder meg sånn til å spille Wind Waker igjen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Fikk min igår. Nydelig spill i all sin prakt! Kommet et godt stykke uti allerede Lenke til kommentar
warioman Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hvor teit det er at noen får spillet før lanseringsdatoen. Er liksom flere av oss som har forhåndsbestilt som ikke får det før lanseringen. Gleder meg uansett til å få min LE Dere andre som har fått LE, var ganondorf figuren "ekte vare"? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Faen så godt det var å spille Wind Waker igjen. Som iL tomino sa: Nydelig spill i all sin prakt! Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Kjøpte det gjennom eButikken etter en haug med feil meldinger. Måtte bare prøve om og om igjen til jeg fikk kjøpt det. Under ned lastingen koblet WiiUen seg til og fra internet konstant. Jeg prøvde å løse problemet som gjorde at maskinen hengte seg opp. Etter å ha restartet den hadde filene til spillet blitt korput og jeg måtte bare slette de. Nå prøver jeg å komme meg inn på eButikken igjen får å starte nedlastingen på nytt, men får bare masse feil meldinger. Er ikke noe feil med internettet mitt, fungerer helt fint på alt annet i huset, inkludert WiiUen sin net leser. Jeg er rystet over hvor elending Nintendo sin internet tjeneste er. Har sendt melding til support for å se hva de sier. Men dette er faen meg dårlig. Jeg får rett å slett ikke spilt spill jeg har kjøpt og betalt. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kjøpte det gjennom eButikken etter en haug med feil meldinger. Måtte bare prøve om og om igjen til jeg fikk kjøpt det. Under ned lastingen koblet WiiUen seg til og fra internet konstant. Jeg prøvde å løse problemet som gjorde at maskinen hengte seg opp. Etter å ha restartet den hadde filene til spillet blitt korput og jeg måtte bare slette de. Nå prøver jeg å komme meg inn på eButikken igjen får å starte nedlastingen på nytt, men får bare masse feil meldinger. Er ikke noe feil med internettet mitt, fungerer helt fint på alt annet i huset, inkludert WiiUen sin net leser. Jeg er rystet over hvor elending Nintendo sin internet tjeneste er. Har sendt melding til support for å se hva de sier. Men dette er faen meg dårlig. Jeg får rett å slett ikke spilt spill jeg har kjøpt og betalt. Dette er en av grunnene jeg ikke kjøper via eShop. Jeg har det samme problemet hjemme hos meg. De gangene jeg laster ned demo, møter jeg til det samme problemet som du beskriver ovenfor. Helt elendig. Min PS3 står rett ved siden av WiiU og den har ikke problem med Wifi signal. Men av en eller annen grunn så virker Miiverse funksjonen på Wind Waker overraskende bra. Har bare fått internett feil en gang så var det over. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Merkelig. Har aldri opplevd feil ved nedlastning hverken av demoer eller kjøp. Enig ang. Miiverse, fungerer bra og artig funksjon! :-) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Herlig spill, nå som før! Lenke til kommentar
link2013 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Må si jeg er ganske skuffet og irritert at jeg må vente til 4. Oktober før det slippes i Norge, mens det ble sluppet ut 20. September i USA. Jeg er jo ikke i det hele tatt interessert i norsk oversettelse. Vi får sikker ikke det engang, så hvorfor må vi vente 2 uker? Det er jo helt absurd. 3 dager hadde vært ok under tvil, men 2 uker?! Dette gjelder hvor mye dem klarer å produsere x-antal eksemplar. Det er snakk om en del kopier på verdensbasis og det er ikke det eneste spillet som går igjennom Nintendo bedrifter så at dem vil gjør det på denne måten uten å ha et stort lager liggenes før dem lanserer til hele verden sammtidig, skjønner jeg veldig godt Lenke til kommentar
warioman Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Kjøpte det gjennom eButikken etter en haug med feil meldinger. Måtte bare prøve om og om igjen til jeg fikk kjøpt det. Under ned lastingen koblet WiiUen seg til og fra internet konstant. Jeg prøvde å løse problemet som gjorde at maskinen hengte seg opp. Etter å ha restartet den hadde filene til spillet blitt korput og jeg måtte bare slette de. Nå prøver jeg å komme meg inn på eButikken igjen får å starte nedlastingen på nytt, men får bare masse feil meldinger. Er ikke noe feil med internettet mitt, fungerer helt fint på alt annet i huset, inkludert WiiUen sin net leser. Jeg er rystet over hvor elending Nintendo sin internet tjeneste er. Har sendt melding til support for å se hva de sier. Men dette er faen meg dårlig. Jeg får rett å slett ikke spilt spill jeg har kjøpt og betalt. Dette høres ut som et problem med wiiU'en din. Har ikke hatt noen problemer med min whatsoever. Men jeg syns du er litt vel rask med å peke med den fingeren din, det er helt umulig for et selskap å produsere flere millioner enheter uten at èn av dem blir feil med. Jeg hadde et skjermkort fra Radeon HD det ble feil med, skal jeg da kritisere AMD for å ha gjort en dårlig jobb med hele skjermkortgenerasjonen? Du har nok fått en feilvare, og som sagt vil det alltid være noen som får den. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Fikk endelig WW i hus. Visste ikke at Coolshop benyttet seg av Tollpost Globe. De skulle levere den på fredag, men fikk visst ikke tid, så da kom det en fyr med den nå. Nå skal det spilles Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Ah, for eit vakkert spel! Å spele Wind Waker igjen er som å kome heim, kjenner eg. Våga meg utpå Hero Mode, og merkar det er litt uvant å ikkje finne hjarte i kvar ein grastust. Men det går seg til. Moro, lell. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Sjarmen dette spillet har er virkelig en effekt jeg ikke har sett i noen andre spill. Dette spillet er en fryd å spille 2 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Elsker denne type grafikk, spillet ligger faktisk høyt på en av råeste zelda spill. Eneste jeg ikke likte så mye er seiling, blir litt for mye og kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå