koffern Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 seven: ble det no av dette med å lage en clan ( eller har jeg misforsått?).... Uansett er jeg med på å lage en seriøs cs clan ( som MÅ ha clan server ) har spilt i 2 år eller no sånt no og er rimelig god ( har spilte 1-4 timer dagen)... (orker ikke å skrive mer no, er trøtt) Lenke til kommentar
sull Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Seven, gidd du å vurdere å ha meg med i klanen hvis du skal lage, er såå lei av fjortiss -klan - bullshit... Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Høhø! Sånn er vi ikke da! møter opp i tide til alt og respekterer hverandre og har god teamplay.. Ingen stikker midt i noe osv.. Men vi starta opp for 3 uker siden og CL dro på ferie for 2 uker siden, så da sitter resten av oss her.. ganske dø klan foreløbig, men vi får WS osv når CL kommer tilbake.. Er du skilled eller plomma ? Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 (endret) copypaste fra irc: søker folk (2) til klan. krav: aim / skills, tp, genrell forståelse av spillet, over 18 helst, har spillt noen år, null toleranse mot whine / lame(ing), aktive. ingen av disse er absolutt nødvendige, men desto fler av disse kvalitetene du har, jo større sjanse er det for at jeg/vi vil ha deg med vi er 3 venner som skal starte opp klan, har spilt mye sammen og det der, så vi mangler bare 2 stk til så vi kan begynne på ordentlig. msg meg på quakenet, nicket er gaffa. Endret 11. januar 2007 av gaffa Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Kanskje oppgi kanal også. Det er temmelig mange kanaler på quakenet. Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 næsj! men en enkel /whois eller /query er jo ikke så vanskelig, dessuten har jeg ikke oppretta noen spess kanal enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå