|SeVen| Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Heisann.. Jeg søker etter en skilled CS klan. Medlemmene i klanen bør være over 18 år, orker ikke mere fjortiz piss. Hadde vært kjempe fint vis klanen hadde hold til iTrondheim området. Hadde jo vært kult å dratt ut på pubben en tur og tatt noen ØL etter en MATCH. Vis dere ikke har server ordner jeg det, har tilgang til 100 Mbit linjer. Send meg en Mail på [email protected] Jeg er en gutt på 20 år. Jeg har spilt Cs i rundt 4 år. Har hatt et års opphold nå, da jeg har vært utvekslingstudent i USA en stund. Men har spilt litt i det siste og kjenner at formen begynner å komme sånn passe tilbake. Jeg er en erfaren spiller og kan alle map ut og inn med plasseringer VS tid. Før jeg dro til utlandet så spilte jeg cs 4-5 timer hver dag konstant. Vanskelig å beskrive hvor god du er med bokstaver.... så er try hadde vært lettest. Lenke til kommentar
Emnity Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hei. Jeg er og interisert og starte cs klan.. Har fått nok av useriøse 14tiss klaner. Lenke til kommentar
ultim3d Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Emnity: Vi kan jo alltids ta opp den gamle suksessen med Psychos:) Jeg er med på ny top-klan! Tidus Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Emnity: Vi kan jo alltids ta opp den gamle suksessen med Psychos:)Jeg er med på ny top-klan! Tidus Det var vel ikke dette han lurte på, han søker etter en allerede etablert klan. Han skal ikke lage en egen klan (?) Am I right, |SeVen| ? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Jeg er åpen for alt jeg. Vil bare spille cs men er så lei bare pulic hele tiden. Vil ha noen seriøse MATCHER Men jeg er med på å lage en klan jeg. Hvor bor dere ? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg er åpen for alt jeg. Vil bare spille cs men er så lei bare pulic hele tiden. Vil ha noen seriøse MATCHER Men jeg er med på å lage en klan jeg. Hvor bor dere ? Jeg bor ca 60 mil unna deg Bor i Enebakk hvis det sier deg noe, på et sted som heter Flateby. Jeg er med på en klan jeg Er 19år, spilt cs i 3 år. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Høhø! Du kunne vel alltids joina klanen jeg er i! Vi er nystarta, fra 16 - 19 år og totalt userriøse! frister det? Høhø.. Vi har faktisk spilt en pcw.. Den vant vi! Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Høhø! Du kunne vel alltids joina klanen jeg er i! Vi er nystarta, fra 16 - 19 år og totalt userriøse! frister det? Høhø.. Vi har faktisk spilt en pcw.. Den vant vi! Hater klaner som ikke har en leder som alle respekterer! Fortizer gutter er det værste jeg vet!! men jenter derimot... men det er en annen sak!! Er så lei, folk som blir sure fordi de ikke får den plassen de vil, folk som ikke møter opp på CB PCW osv.. slik at vi venter i evighter på 1 pers. Lei at folk bare stikker midt inne i en kamp og sier de ikke gidder mere osv... så er som sagt ute etter en seriøs klan med folk som har litt folkeskikk i hue! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Høhø! Sånn er vi ikke da! møter opp i tide til alt og respekterer hverandre og har god teamplay.. Ingen stikker midt i noe osv.. Men vi starta opp for 3 uker siden og CL dro på ferie for 2 uker siden, så da sitter resten av oss her.. ganske dø klan foreløbig, men vi får WS osv når CL kommer tilbake.. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Høhø! Sånn er vi ikke da! møter opp i tide til alt og respekterer hverandre og har god teamplay.. Ingen stikker midt i noe osv.. Men vi starta opp for 3 uker siden og CL dro på ferie for 2 uker siden, så da sitter resten av oss her.. ganske dø klan foreløbig, men vi får WS osv når CL kommer tilbake.. Dere holder til hen da ? Server har dere ? Lenke til kommentar
ultim3d Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 |seVen|: les mailen din! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Men jeg er med på å lage en klan jeg Blir du med på å lage en klan ? hvis ja, så kan vi mekke en server og ta noen tryouts. Det er ikke sikkert jeg er god nok for deg vettu, da kan du se meg "in action" Lenke til kommentar
sull Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 endelig noen som vil lage en seriøs klan, jeg har fått nok av n00b og fjortis - klaner som aldri for til noe pcw osv. så hvis det dere snakker om blir noe av bare mail meg så er jeg med... :wink: Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg er med på en klan jeg Er 19år, spilt cs i 3 år. Ho ho ho, anonyme CS spillere Hei, jeg heter Odd, er 22 år. Jeg har vært CS avhengig i 2 år nå. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg er med på en klan jeg Er 19år, spilt cs i 3 år. Ho ho ho, anonyme CS spillere Hei, jeg heter Odd, er 22 år. Jeg har vært CS avhengig i 2 år nå. Høres ut som en støttegruppe for de med cs roblemer dette Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ho ho ho, anonyme CS spillere Hei, jeg heter Odd, er 22 år. Jeg har vært CS avhengig i 2 år nå. *ler* Nå vil jeg at alle sier hei til Odd! Nå skal vi finne kilden til hvorfor Odd er avhengig! Odd, som resten av oss, har lite å gjøre! =P Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 ble dette noe av eller? må si jeg ble litt intressert Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Stikk inn på http://www.wazelin.no/, siden til studentbyene på ntnu sin "offisielle" cs-server, waz har vel en egen klan, eller var ihvertfall mask en av de bedre klanene her på berget, men dette er over ett år gammel info, har ikke fulgt så mye med i det siste, bare å forhøre seg litt på forumet på waz, så finner du fort ut hva som er de bra trondheims-klanene. AtW Lenke til kommentar
sull Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 OK, for å si d sånn, eg e en 16 år gammel gutt fra Bergens- området,og er J.... lei av Public spill. Jeg har hatt flere "klaner" men aldri noen skikkelig seriøse (vanskelig å finne no til dags ). Jeg kan de fleste maps ut og inn, og hører av venner at jeg er ganske skilled. Så hvis noen vil ha meg i en SERIØS klan ville d vært en besvarelse på en bønn . med seriøs mener jeg server, pcw, taktikker osv. ¨ Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå