Perfidus Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg sliter veldig med nerver. Uansett hva jeg skal så blir jeg så nervøs at jeg ikke får gjort noe annet enn å bare vente på det som skal skje. Har alltid vært nervøs av meg, men det har blitt virkelig ille den siste tiden. I en periode på rundt 5 år hadde jeg kjæreste og mange gode venner, og da var mesteparten av nervøsiteten borte. Men, etter at det ble slutt med kjæresten gikk det bare nedover. Jeg fullførte 3 år på vgs såvidt og tok med da ett friår. Så dette siste året ha jeg egentlig bare sittet inne, alene på rommet og jobbet litt innimellom. Og de gangene det ble jobbing ble jeg så nervøs av å vite at jeg skulle på jobb at jeg ikke klarte å gjøre noe anna enn tenke på jobben. Og jeg blir så sliten av å være nervøs, sliter med å få sove om natta og sliter med å komme meg ut på ting. Bare en tur på butikken kan være vanskelig hvis jeg har en dårlig dag. Friåret er nå omme og jeg har begynt på Høgskole og håpet at det skulle hjelpe på det meste. Men jeg føler det bare blir værre, Høgskolen var ikke det jeg trodde og jeg klarer ikke å følge med. Og nå som tiden er inne for å levere første oppgave merker jeg at jeg ikke har fått med meg noe den siste måneden. Og det gjør meg så deprimert og lei. Føler jeg kaster bort all tiden jeg har. Og det samme har jeg følt det siste året, egentlig lenger og. Så jeg vurderer å slutte på skola og, jeg føler at den bare gjør meg enda mere nervøs. Nervene står i veien for å klare å følge med og gjøre det jeg må. Jeg har nok og hatt en liten depresjon etter bruddet med kjæresten osv. Sånne merkelige tanker om å ende livet osv. har dukket opp. Jeg føler liksom at jeg bare går å venter på å dø, har liksom ignen ting å leve for. Føler at livet bare er vanskelig. Er så leiv av å bli nervøs av alt som skal skje. Det handler sikkert mye om selvfølelse ogsånn, jeg føler jeg ikke får til noen ting. Jeg har prøvd meg på så mye uten å lykkes. Så jeg har gitt opp alt, har ingen drøm om å bli noe eller få til noe, jeg bare lever og venter. Og jeg aner ikke hva jeg venter på.. Dette ble veldig rotete, var egentlig bare noe som måtte ut. Men om noen har det lignende eller har hatt det sånn og kan komme med noen råd så ville det vært veldig godt! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Av en eller anna grunn så passer alle innlegg på Diskusjon.no innen psykiske problemer med meg... Skulle trodd det var jeg som skreiv det. Med andre ord, du er ikke alene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå