jeno97 Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 snakker om wrecking balls jeg nå glemte å skrive det:S Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Miley Cyrus får mye ufortjent hat og mye av det er nok pga hun som barn var en barne stjerne for barn. Det er tydeligvis vanskelig for endel å forstå at en som artist og person forandrer seg etter som en vokser opp. Mange liker ikke måten hun utrykker seg på og går ut å kaller henne for billig, horete, talentløs osv osv. Og spør hvilke forbilde Miley Cyrus setter for barn og tenåringer. Men hvilke forbilde setter personer som sier slik noe om andre egentlig? Det vi er vitne til med Miley Cyrus er dobbeltmoral sitt største øyeblikk på lang tid. En leser at folk er forbanna fordi deres barn har sett en musikk video med Miley Cyrus. Men det er ikke Miley Cyrus sin jobb i å bestemmer hva barn ser på, den jobben er det kun foreldre som har. Det blir like dumt som å skylde på et spill i en drap sak hvor barnet finner frem et ladd våpen og dreper bestemoren sin (sann historie) og fokuset er blitt vinklet over til at barnet faktisk spilte et voldelig spill før handlingen. Ikke at foreldrene ikke passet på hva barnet spile eller at dem hadde låst bort håndvåpen trygt. Dem som slenger dritt burde se seg selv i speilet før dem åpner sin skitne munn. 3 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) så du mener at liam i den sangen hun synger er dame? neida.. jeg skjønner jo det... men det er bare haten jeg ikke helt skjønner... Jeg liker henne ikke grunnet følgende punkter: - Hun oppfører seg som et dyr. - Hun skriker etter oppmerksomhet ved å spille på sex. - Hun tror hun er noe mer enn det hun egentlig er. - Hun tror hun er så fantastisk deilig. - Slike folk får meg til å miste troen på menneskeheten. Summa summarum: Jeg takler henne ikke! EDIT: Hun er på GOD vei til å ende opp som en ny Lindsay Lohan, om ikke verre. Endret 13. september 2013 av Nickless 1 Lenke til kommentar
jeno97 Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Miley Cyrus får mye ufortjent hat og mye av det er nok pga hun som barn var en barne stjerne for barn. Det er tydeligvis vanskelig for endel å forstå at en som artist og person forandrer seg etter som en vokser opp. Mange liker ikke måten hun utrykker seg på og går ut å kaller henne for billig, horete, talentløs osv osv. Og spør hvilke forbilde Miley Cyrus setter for barn og tenåringer. Men hvilke forbilde setter personer som sier slik noe om andre egentlig? Det vi er vitne til med Miley Cyrus er dobbeltmoral sitt største øyeblikk på lang tid. En leser at folk er forbanna fordi deres barn har sett en musikk video med Miley Cyrus. Men det er ikke Miley Cyrus sin jobb i å bestemmer hva barn ser på, den jobben er det kun foreldre som har. Det blir like dumt som å skylde på et spill i en drap sak hvor barnet finner frem et ladd våpen og dreper bestemoren sin (sann historie) og fokuset er blitt vinklet over til at barnet faktisk spilte et voldelig spill før handlingen. Ikke at foreldrene ikke passet på hva barnet spile eller at dem hadde låst bort håndvåpen trygt. Dem som slenger dritt burde se seg selv i speilet før dem åpner sin skitne munn. helt enig.... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Liker virkelig når folk skal sitte på sin høye hest og påstå at man må være sånn og sånn bare fordi man ikke sikler etter tenårings stjerner eller (GISP! GUD FORBY!) faktisk IKKE liker vendingen de tar!Hva sa du om dobbelmoral? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg liker henne ikke grunnet følgende punkter: - Hun oppfører seg som et dyr. - Hun skriker etter oppmerksomhet ved å spille på sex. - Hun tror hun er noe mer enn det hun egentlig er. - Hun tror hun er så fantastisk deilig. - Slike folk får meg til å miste troen på menneskeheten. Summa summarum: Jeg takler henne ikke! EDIT: Hun er på GOD vei til å ende opp som en ny Lindsay Lohan, om ikke verre. Du beskriver janteloven ganske så greit her. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Du beskriver janteloven ganske så greit her. Bryr meg fint lite om janteloven. Vi er alle forskjellige, noen liker henne slik som hun er per dags dato, andre ikke (slik som meg). Personlig liker jeg kjendiser som er "ydmyk" og ikke har behov for å stikke seg fram hele tiden. Lenke til kommentar
jeno97 Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 miley stikker seg jo ikke frem da... eller jo på en måte.. men grunnen er vell den at hun får mye forskjellig oppmerksomhet rundt det.. av fans og folket.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 miley stikker seg jo ikke frem da... eller jo på en måte.. men grunnen er vell den at hun får mye forskjellig oppmerksomhet rundt det.. av fans og folket.. Så du mener at hun ikke søker oppmerksomhet når hun går opp på en scene i en full sal med live sending for å fremføre en ekstremt seksuell ladet sang med ett pervest svin (Nei, jeg liker ikke han karen heller, syns han kan gå tilbake under steinen han krøp ut fra) og er i noe som veldig mange hadde kvalifisert som undertøy mens hun driver å ''twerker'' for å stimulere doggy style?? Virkelig?? Tror du VIRKELIG at dette er Miley som bare ''is doing her thing''??? 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Bryr meg fint lite om janteloven. Vi er alle forskjellige, noen liker henne slik som hun er per dags dato, andre ikke (slik som meg). Personlig liker jeg kjendiser som er "ydmyk" og ikke har behov for å stikke seg fram hele tiden. Sant det, jeg liker stort sett det samme som deg faktisk. Personlig så kunne jeg ikke brydde meg mindre om Miley Cyrus egentlig. Ikke min type musikk osv. Men jeg finner det snodig at så mange skal uttrykke seg over hva hun gjør, og veldig ofte kommentere regelrett veldig ufint og samtidig stille spørsmålet over hvilke forbilde Miley Cyrus gir. Da klør jeg meg hardt i hode altså. Lenke til kommentar
jeno97 Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 jeg syns miley er kul! Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Sant det, jeg liker stort sett det samme som deg faktisk. Personlig så kunne jeg ikke brydde meg mindre om Miley Cyrus egentlig. Ikke min type musikk osv. Men jeg finner det snodig at så mange skal uttrykke seg over hva hun gjør, og veldig ofte kommentere regelrett veldig ufint og samtidig stille spørsmålet over hvilke forbilde Miley Cyrus gir. Da klør jeg meg hardt i hode altså. Vel, jeg kommenterer hva hun gjør rett og slett for at jeg blir helt paff over at det mulig. Dvs at når en kjendis finner på lignende ting så pleier jeg å tenke: "Nå kan det vel ikke bli stort mer latterligere". Men joda, som regel er det noen som klarer å overgå, denne gangen var det Miley Cyrus. Samtidig som jeg syns det er latterlig syns jeg også det er veldig dumt. Hun hadde virkelig potensiale med tanke på hva hun har fått til så langt (TV-serie osv). Endret 13. september 2013 av Nickless 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 det er fult mulig å ha vært barnestjerne og ha noe verdighet. demi lovato og selena gomez har klart det uten å kaste alle klærne og simulere sex på scenen med tunga ute 1 Lenke til kommentar
jeno97 Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 forandringer fryder Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 det er fult mulig å ha vært barnestjerne og ha noe verdighet. demi lovato og selena gomez har klart det uten å kaste alle klærne og simulere sex på scenen med tunga ute Selena Gomez har i tillegg vært sammen med Justin Bieber. Hun lager fortsatt ikke mye hysteri eller skriker etter oppmerksomhet. Hun er et eksempel på en kjendis jeg respekterer. Og jeg håper hun ikke finner på noe dumt som ødelegger det. 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Har aldri hatt respekt for noen ''sangere'' som har spilt på sex, og jeg kommer ikke til å begynne å få det med miley. Det triste er at jenta har talent og kunne levd på å være SEG SELV, og ikke denne ekle figuren som er vulgær og gjør akkurat som plateselskapene vil at hun skal gjøre for å få enda mer PR for å selge enda mer dritt som plateselskapene lager. Hvem faen er det som liker Justin Bieber bortsett fra 12 år gamle, tonedøve jentunger?? Bieber har også talent forresten, men har som mange andre latt seg utnytte på det groveste med å selge sjela si for å væte ungjenters truser istedet for å faktisk lage ordentlig musikk. NULL respekt! Hva er ordentlig musikk? Vel, det er meget subjektivt. Musikken til Bieber/Cyrus er laget for massene, og det er åpenbart et stort antall som hører på musikken. Det er idiotisk å si at de "selger sjela si". Det handler bare om forskjellige ambisjoner, prioriteringer og ønsker. Dagens artister er produkter som skal selges. Ved å selge mest mulig, må musikken og artisten tilpasses slik at de appellerer til flest mulig. Enhver artist spiller "roller". Alt for å skape interesse. Å være vulgær er en lettvint måte å skaffe publisitet på, derav mer oppmerksom, derav flere lyttere/seere, derav mer penger og suksess. Tro det eller ei, men artister ønsker ønsker penger, suksess, og oppmerksomhet. La meg også spørre, hvorfor har du ingen respekt for dem? De gjør en jobb, som alle andre. I deres øyne er det sikkert ordentlig musikk som lages. Såklart vil ikke alle like musikken deres(som deg selv), men klarer du likevel ikke å se det fra noen andres ståsted, eller med objektive øyne? 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Fordi hun er IKKE en person som må bare ta det hun får. Hun kan gjøre akkurat hva hun vil, så det å påstå at hun ikke har noe hun skulle ha sagt er bullshit. Det er FORSTYRRENDE at hun kaster bort dette her: .. for å heller ''tranformere seg'' til en sint lesbe som seksualiserer seg selv fordi det er det plateselskapene mener at folk vil ha. Damn, trodde ikke en gang at hun kunne synge men der tok jeg tydeligvis feil. Jaja, hun er så fæl som det går an nå at det er helt sykt. Hvem som helst kunne gjort det hun gjør nå også, men heldigvis så er det mange som fortsatt har litt selvrespekt. Endret 13. september 2013 av multisync Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hva er ordentlig musikk? Vel, det er meget subjektivt. Musikken til Bieber/Cyrus er laget for massene, og det er åpenbart et stort antall som hører på musikken. Det er idiotisk å si at de "selger sjela si". Det handler bare om forskjellige ambisjoner, prioriteringer og ønsker. Dagens artister er produkter som skal selges. Ved å selge mest mulig, må musikken og artisten tilpasses slik at de appellerer til flest mulig. Enhver artist spiller "roller". Alt for å skape interesse. Å være vulgær er en lettvint måte å skaffe publisitet på, derav mer oppmerksom, derav flere lyttere/seere, derav mer penger og suksess. Tro det eller ei, men artister ønsker ønsker penger, suksess, og oppmerksomhet. La meg også spørre, hvorfor har du ingen respekt for dem? De gjør en jobb, som alle andre. I deres øyne er det sikkert ordentlig musikk som lages. Såklart vil ikke alle like musikken deres(som deg selv), men klarer du likevel ikke å se det fra noen andres ståsted, eller med objektive øyne? Du driver å sier at folk skal få ha lov til å like det de liker, og det får de gjøre, men på akkurat samme måte så har jeg ALL RETT til å ha null respekt for dem for måten de velger å promotere seg på og på grunn av oppgulpet de driver å serverer ''massene'' med. Hele bransjen er korrupt og det er ekstremt lite som engang er verdt å lytte til som er 'mainstream', og når de velger å selge seg selv på så måte så mister jeg all respekt jeg noensinne hadde for dem, og det syns jeg ærlig talt at jeg ikke trenger å forsvare når du påpeker at folk burde få like oppgulpet de lager. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hvem er Miley Cyrus? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Du driver å sier at folk skal få ha lov til å like det de liker, og det får de gjøre, men på akkurat samme måte så har jeg ALL RETT til å ha null respekt for dem for måten de velger å promotere seg på og på grunn av oppgulpet de driver å serverer ''massene'' med. Hele bransjen er korrupt og det er ekstremt lite som engang er verdt å lytte til som er 'mainstream', og når de velger å selge seg selv på så måte så mister jeg all respekt jeg noensinne hadde for dem, og det syns jeg ærlig talt at jeg ikke trenger å forsvare når du påpeker at folk burde få like oppgulpet de lager. Såklart, du har all rett til å mene akkurat det du vil. Alle skal få lov til å like hvert sitt oppgulp. Det jeg reagerer på er at du uttrykker et såpass stort hat fordi de ikke følger DINE prinsipper og DINE personlige preferanser når det gjelder musikk. Vel, poenget mitt var uansett at du ikke har rett til å definere hva som er ordentlig musikk. Endret 13. september 2013 av Kammizez 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå