Gå til innhold

Hvorfor er folk så negative ovenfor Miley Cyrus?

jeno97

Anbefalte innlegg

hei, jeg skjønner ikke det der med Miley Cyrus. hva er det som er så neggativt med å være seg selv? skjønner ikke det att hun får så mye hat på seg?

ikke det at denne sjangeren er noe for meg.. jeg er mer rocket.. miley blir jo mer og mer rocket nå.. men jeg digger hun....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men altså, som sagt tidligere så er hun bare seg selv.. hun kan ikke velge hva hun skal gjøre på musikkvideoene sine selv (hun kan velge hva hun vil bli med på.. men ikke hva hun skal kunne gjøre) det att hun endret seg så fort er vell noe.. men var ikke det hun som klippte håret sitt i tanken på de med kreft?

Lenke til kommentar

hun kan væære seg selv men ute i offentliga kan hun holde tunga inni kjeften sin og beholde klærne på. hun har vært barnestjerne og var en rollemodell men neida...

enig der... men om hun er stolt av denne tunga si da? haha.. neida... barna ble jo skuffet... hun kunne i det minste gi en beskjed .. men uansett... tenk om du hadde ville klippe håret ditt å farge det du har igjen i grønn farge... (om det er noen som har det så er det ikke ment noe slemt dette her var bare ett eksempel)... men uansett da... du hadde blitt hatet forde att du likte det? folk hadde sletta deg fra facebook og sånt forde at du vil være deg selv? jeg sier jo ikke nå at hun ikke skal ha hates osv.. men jeg skjønner bare ikke helt hvorfor dette er så ille .... on justin bieber hadde fått bart og langt hår? hadde folk hatet han av den grunn?

Lenke til kommentar

Det er greit å spille på sex til en viss grad, men måten hun har forandret seg på fra Hannah Montana dagene er helt ekstreme. F.eks. den siste musikkvideoen sin "Wreckingball" så sitter hun bare på en slik "knusekule" i bare undertøyet og synger. Pluss det som hun også gjorde på MVA.

Lenke til kommentar

Har aldri hatt respekt for noen ''sangere'' som har spilt på sex, og jeg kommer ikke til å begynne å få det med miley.

Det triste er at jenta har talent og kunne levd på å være SEG SELV, og ikke denne ekle figuren som er vulgær og gjør akkurat som plateselskapene vil at hun skal gjøre for å få enda mer PR for å selge enda mer dritt som plateselskapene lager.

Hvem faen er det som liker Justin Bieber bortsett fra 12 år gamle, tonedøve jentunger??
Bieber har også talent forresten, men har som mange andre latt seg utnytte på det groveste med å selge sjela si for å væte ungjenters truser istedet for å faktisk lage ordentlig musikk. NULL respekt!

• Liker 3
Lenke til kommentar

kan jo heller ikke hate undertøysmodellen i h&m forde at hun gjør det hun får beskjed om..... tipper på att alle kjendiser har vist seg i undertøy.. hvorfor blir miley tatt opp så ille da?

Fordi hun er IKKE en person som må bare ta det hun får. Hun kan gjøre akkurat hva hun vil, så det å påstå at hun ikke har noe hun skulle ha sagt er bullshit.

Det er FORSTYRRENDE at hun kaster bort dette her:

.. for å heller ''tranformere seg'' til en sint lesbe som seksualiserer seg selv fordi det er det plateselskapene mener at folk vil ha.

• Liker 4
Lenke til kommentar

så du mener at liam i den sangen hun synger er dame? neida.. jeg skjønner jo det... men det er bare haten jeg ikke helt skjønner...

HÆ? Har du sett de nyere bildene av henne? Sint lesbe beskriver dem veldig bra, altså hvordan hun ser ut nå.

Edit: Jolene er heller ikke en sang hun har lagd selv, det er en coverlåt.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...