Bjørn Rossland Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 The Cinderella Files Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Veldig bra lyssetting her. Det som drar meg mot motivet er hennes høyre øye. På avstand ser det ut som vill-kattøye. Noe du har gjort i PS med hennes øyne?. Ellers veldig bra komponert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Nydelig og stemningsfullt med mystisk dragning! MVH Tove Lenke til kommentar
Bjørn Rossland Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Veldig bra lyssetting her. Det som drar meg mot motivet er hennes høyre øye. På avstand ser det ut som vill-kattøye. Noe du har gjort i PS med hennes øyne?. Ellers veldig bra komponert. Først takk for fin tilbakemelding. Skryt er et meget kraftig drivstoff. Så til øyet... nei jeg bruker ikke PS. Er location junkie til den store gullmedalje, og elsker å bruke kontrasten mellom vakker modell og forfall. Dette er tatt i et forlatt hønsehus utenfor Bergen som jeg har brukt hyppig. Det er brukt en speedlite inn fra Ariel's høyre side og dermed ble dette øyet litt uheldig exponert. Hennes venstre øye ligger i skyggen fra nesen, og dermed får vi en ubalanse. Valgte å la vær å gjøre noe med det i denne versjonen, ettersom blikket hopper automatisk mot modellen. Ellers er blitsen diffusert gjennom en 60 x 90 softbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg