AnonymDiskusjon Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hei, vet dere om noen sider eller lignende der en kan være sosial og rett og slett bare prate? Føler ikke sånt fungerer så bra her på Diskusjon. Dette er akkurat som en storby hvor en føler seg liten og ubetydelig. Anonymous poster hash: 1b881...720 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hvis du liker å være anonym kan du prøve 4chan. 4chan har mange underforumer, og det er bare å velge seg det man liker. Forumet har underforumer for alt fra filmer og tv-serier til hentai, med /b/ - random, som er det underforumet, med høyest aktivitet. Lenke til kommentar
Intueri Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Vet ikke om det finnes egentlig.. Folk som bare vil prate, vil som oftest det bare fordi de ikke har noe bedre å gjøre.. blir litt som puber på landet, hvor det bare sitter eldre menn og prater med hverandre fordi de ikke har klart å få til noe i livet hehe.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Sosial på nettet? Nå har jeg hørt det også! Lenke til kommentar
Bare Bank Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 det er mye kulere hvis du samtidig har noe å gjøre. slik som i et online spill f.eks. da kan dere snakke sammen i gruppe over ventrilo ev. skype. er morro det. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Omegle eller Chatroulett med tekst? Lenke til kommentar
Bare Bank Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 har prøvd meg på chatroullete. enten bare kåte griser eller kåte griser... det går bare i sex der så hvis du ikke er interesert i griseprat så er det skikkelig møkkasted! hold deg unna omegle hvert fall. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) har prøvd meg på chatroullete. enten bare kåte griser eller kåte griser... det går bare i sex der så hvis du ikke er interesert i griseprat så er det skikkelig møkkasted! hold deg unna omegle hvert fall. omegle er ikke så galt har møtt ganske kule folk der, vært relativt lite sex prat der, tror ikke det bli så mye av det hvis man ikke legge opp til det selv. Endret 22. september 2013 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
Bare Bank Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 da har du ikke vært der i det siste. annet hvert ord der er enten pikk eller fitte. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 da har du ikke vært der i det siste. annet hvert ord der er enten pikk eller fitte. Norsken deres har blitt god må jeg si hehe Ja er vell noen måneder siden sist Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Norsken deres har blitt god må jeg si hehe Ja er vell noen måneder siden sist Kommer helt på an hvem du snakker med. Hatt også hatt mange bra samtaler der. Både med og uten interesse-feltet. Kult å snakke med andre som liker band du liker som ikke er så kjent osv. Eller bare ikke fylle inn noe interesse å se hvem man blir koblet opp i mot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå