Gå til innhold

16 år, hvordan få lov til å dra på konsert?

jeno97

Anbefalte innlegg

hei, jeg er ei jente på 16 år. jeg brenner veldig for musikk. ett spessielt band som heter black veil brides. black veil brides har hjulpet meg gjennom masse å jeg elsker virkelig virkelig dette bandet.. de skal ha en konsert nå den 30. november (2013) i sverige.. men jeg får ikke lov til å dra... noen som kan hjelpe meg med måter å overbevise en mor som nekter ungen sin å gå på konsert? plis.. <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foreldre er nødt til å være ansvarlige og tenke på penger. Det er fordi det er forventet at de skal betale husleie, forsikring, strøm, internett, tv-lisens, mobil, mat, klær, ferie, julegaver, burtsdagsgaver og alt slikt som du tar for en selvfølge. Og plutselig så går vaskemaskinen i stykker eller hun ødelegger en tann som vil koste mange tusen kroner. Om du brekker en arm må hun også måtte betale flere tusen i egenandeler.

Du trenger ikke tenke på dette, men om moren din glemmer dette så vil hun være langt dårligere mor enn om hun sier nei til å betale for en tur du har lyst på.

Istedenfor å bare klage burde du være taktisk og hjelpe til slik at det blir lettere for moren din å si ja.

Lenke til kommentar

Foreldre er nødt til å være ansvarlige og tenke på penger. Det er fordi det er forventet at de skal betale husleie, forsikring, strøm, internett, tv-lisens, mobil, mat, klær, ferie, julegaver, burtsdagsgaver og alt slikt som du tar for en selvfølge. Og plutselig så går vaskemaskinen i stykker eller hun ødelegger en tann som vil koste mange tusen kroner. Om du brekker en arm må hun også måtte betale flere tusen i egenandeler.

Du trenger ikke tenke på dette, men om moren din glemmer dette så vil hun være langt dårligere mor enn om hun sier nei til å betale for en tur du har lyst på.

Istedenfor å bare klage burde du være taktisk og hjelpe til slik at det blir lettere for moren din å si ja.

jojo, jeg hjelper jo til veldig mye hjemme.. og alt det der... men dette er jo kanskje bare en gang i livet opplevelse

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...