August. Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Hva med å gjøre denne tråden om til leaks/spoiler-tråd? Bmx http://www.youtube.com/watch?v=HlDW5Q9fIgA&feature=c4-overview&list=UU5_366I6-BaTYSO2_NYiGkw Aah, San Andreas-vibber. Endret 13. september 2013 av August. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Egentlig etter å ha sett stream av spillet har forventningene stagnert litt. Det ser bra ut, men jeg tror jeg har satt lista litt høyt for dette spillet.. Var da voldsomt til forventninger enkelte hadde da.. Jeg hadde ikke sett for meg noe, men fryktet noe som lignet GTA V. Jeg er SVÆRT inponert! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) http://goodgame.ru/channel/gtavlivestream2/ ny steam forholdsvis kjedelig atm... han surfer bare på ingame nett... Endret 13. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) nettop innom grove street! virker som han kjører i fylla.... Russer.... Vodka... GTA5.... Livestream...! Great! Endret 13. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Var da voldsomt til forventninger enkelte hadde da.. Jeg hadde ikke sett for meg noe, men fryktet noe som lignet GTA V. Jeg er SVÆRT inponert! Ja de har blitt litt unaturlig høye over tid Neida, problemet ligger kanskje også i at jeg allerede vet for mye. Men det blir nok et herlig spill for det Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) ringer politiet, venter.... synes dynamikken når han kjører fort er veldig , veldig bra!! og alle lydene! ser og ut til at dette kun er freefroam, ingen oppdrag. Endret 13. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Herregud, de har virkelig gjort en bra jobb. Føler det er som å kjøre rundt i Los Angeles, det er så mye der som ligner både i og utenfor byen. 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Herregud, de har virkelig gjort en bra jobb. Føler det er som å kjøre rundt i Los Angeles, det er så mye der som ligner både i og utenfor byen. Ja, det virker så utrolig mye mer levende nå! RÅFETT! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Hva med å gjøre denne tråden om til leaks/spoiler-tråd? Så fremt det kun er spoilere som involverer ting i freeroam modus, og ikke historie og oppdrag, så er det greit for meg. Spørs litt hva andre mener om dette. nettop innom grove street! virker som han kjører i fylla.... Russer.... Vodka... GTA5.... Livestream...! Great! Russer som vingler i trafikken har under 0.5 i promille og er å anse som edru. Endret 13. september 2013 av Hansien 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Eneste jeg har merka meg, er at alle som har streamet hittil, kun har spillt som Franklin.. Kan det være slik at det er han vi starter med, helt i begynnelsen av spillet? Lenke til kommentar
August. Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Eneste jeg har merka meg, er at alle som har streamet hittil, kun har spillt som Franklin.. Kan det være slik at det er han vi starter med, helt i begynnelsen av spillet? Stemmer. De andre karakterene blir du introdusert for senere. 1 Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Mener jeg har sett en med Trevor. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Sett på spoiler. siden noen folk ikke vill vite alt før de spiller selv denne tråden her er fri for spoilere her inne kan man poste det man er mann for!! Endret 13. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Noen som vet om noen livestreams som er oppe og går nå? Del dem gjerne her! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 denne tråden her er fri for spoilere her inne kan man poste det man er mann for!! Synes vi kan holde oss fri fra og spoile historie i denne tråden. For da må jeg få den vekk i fra mine innlegg! 1 Lenke til kommentar
karlif Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Noen som har link til nye magic mike streamen? De snakker om den på neogaf, men du må være medlem for å se linken.. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Noen som har link til nye magic mike streamen? De snakker om den på neogaf, men du må være medlem for å se linken.. Here you go! 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Takker! Jeg ser han driver å springer rundt og jakter nå. Kan man ikke gjøre noe med dyret etter man har skutt de? Flå de for å selge skinnet, ta vare på kjøttet for å selge/spise selv eller lignende? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) https://www.facebook.com/photo.php?v=1391539407743160&set=vb.520240501391497&type=2&theater 10 min gameplay Endret 13. september 2013 av TOO TRILL Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Noen som har funnet andre streams enn den russiske? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå