lenny25 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Har noen erfaringer eller kan anbefale denne? Har den egen innstilling for viftehastighet? Har inne en bestilling på en Enermax, men gidder ikke vente på den hvis denne er bra... http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet523.htm Lenke til kommentar
hkg Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg ville ikke gått for bequiet med mindre 470w'eren hadde vært tilgjengelig... Skal du overklokke? Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Nei skal ikke det. Har nå en standard BRÅKETE strømforsyning på 350W, så jeg tror den er kraftig nok iallefall....Men er den bra? Stillegående? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Nei skal ikke det. Har nå en standard BRÅKETE strømforsyning på 350W, så jeg tror den er kraftig nok iallefall....Men er den bra? Stillegående? Nå er det vel billigere å bytte vifter, for å ikke snakke om å justere volten på eksisterende vifter. Det koster deg nøyaktig 10 min og litt teip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå