Gå til innhold

Skrekkerfaring med Tele 2


Anbefalte innlegg

Kjøpte ny mobil på Tele 2s nettside og betaler med kredittkort. Mottar sendingsbekreftelse med gal adresse (den hentes automatisk opp av Tele 2).

 

Ringer først Tele 2 hvor kundebehandler sier at det ikke er noe problem og at den sendes til min folkeregistrerte adresse. Men adressen i bekreftelsen var ikke mitt nåværende (folkeregistrerte) bosted.

 

Er ikke fornøyd med dette svaret og ringer straks igjen for å meddele dem at sendingen ligger inne med feil adresse. Går gjennom bestillingen og oppfordres samtidig til å skifte til et dyrere abonnement. Nå skal iallfall sendingen gå til riktig sted.

 

Får melding på e-post om at en sending er på vei til meg. Følger sendingen til mitt lokale postkontor, men plutselig er sendingen krevd sendt i retur av Tele 2. Jeg antar at dette er min sending med gal adresse.

 

Ringer Tele 2 for å spørre om ny sending vil komme. Bes ringe One2Cel fordi disse styrer nettbutikken. Der får jeg som svar at "håper du får den tilsendt snart."

 

Får hentelapp på mobilen i postkassen, men nå er den sendt i oppkrav på det samme beløpet som jeg har betalt med kredittkort i nettbutikken tidligere.

 

Ringer Tele 2 som ikke vet hvorfor dette er slik - de ber meg kontakte One2Cel. Ringer så One2Cel som vil rette opp i dette og slette oppkravet (siden jeg har betalt mobilen.....), men at Tele 2!!!! må bekrefte dette. Kundebehandler ved One2Cel sender en e-post til Tele 2 som skal se på saken, deretter skal jeg sendes en bekreftende e-post om at oppkravet er slettet.

 

Jeg venter fortsatt. Det blir en lang helg. Kjedelig å kastes frem og tilbake mellom Tele 2 og One2Cel og bli offer for langsom oppretting av gjentatte feil fra deres side.

Endret av C64C
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Kalles uflaks, uvant situasjon for kundebehandlere i de to selskapene, derfor blir det sånn. Dersom One2Cel hadde gitt deg en gratis mobil hadde Tele2 blitt sure vice versa. Bare ikke mess up neste gang så går det jo også helt fint :D

Lenke til kommentar

OPPDATERING:

 

1) Jeg bestiller og betaler for en mobil i Tele 2s nettbutikk. Tele 2 sender meg en mobil med feil adresse og krever denne i retur av posten før jeg får hentet den ut.

 

2) Tele 2 sender meg en ny mobil i oppkrav (en mobil jeg har betalt for med kort i nettbutikken). Dette er en feil, og jeg bes sende den i retur.

 

3) For at det skal bli riktig i deres systemer må jeg legge inn en ny bestilling i nettbutikken med oppkrav. Jeg ønsker ikke to utlegg for en telefon som jeg har betalt for på nett for halvannen uke siden og hever kjøpet.

 

Etter halvannen uke med feil fra Tele 2s side, der jeg må ringe dem opp gjentatte ganger, blir sendt mellom Tele 2 og nettbutikken One2Cel og flere besøk på postkontoret har de iallfall mistet meg som kunde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...