kj-kjols Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Brovokteren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ganske så stilig dette. Lyst til å fortelle oss hvor dette bildet er tatt? Lenke til kommentar
kj-kjols Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 Ganske så stilig dette. Lyst til å fortelle oss hvor dette bildet er tatt? Hei Larsen :-) Beklager at jeg ikke så kommentaren din før nå, jeg skal selvsagt fortelle hvor jeg tok dette bildet. Dette bildet er tatt i Bratislava sentrum (hovedstaden i Slovakia). Bratislava er en meget staselig og koselig by og denne broen bringer folk inn til byens sentrum over elven Donau. Denne broen har alltid fascinert meg og i min fantasi synes jeg den har et futuristisk "robot-look". På toppen ligger det en fasjonabel restaurant på den ene siden og kaffebar på den andre. I motsetning til andre og lignende panoramatopper så roterer den ikke. Man kan også gå en trapp opp og beskue utsikten utendørs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg