Joachim_F Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Et kult «bullet time»-konsept står i bresjen for ukens gratistilbud. Les hele saken Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) "... så blri det slik."Så blir det slik regner jeg med? Det spillet holder jeg meg forøvrig langt unna, ser ut til å være for frustrerende for meg Dog kan det bullet time spillet være interessant. Endret 13. september 2013 av Perrern Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 "... så blri det slik." Fikset! Takk for at du sa i fra! Lenke til kommentar
jonask84 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (Jeg tror ikke du kan oversette "have a good time" til "ha en god tid". Det matte i safall vaere "en god stund" eller enda bedre "en god opplevelse".) 1 Lenke til kommentar
MegaMagnus Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 I stedet for IWBTG burde man prøve ut I wanna be the Boshy. Ennå flere timer med veldesignet frustrasjon. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Link til The Last Tango? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Link til The Last Tango? La inn en nå. Beklager at det manglet. Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Super HOT er ikke et spill jeg anbefaler å spille dagen derpå. Med mer blinkende lys og svingende bevegelser enn baren på danskebåten, så holdt det med de 7 minuttene det tok å gjennomføre det. *blarg* Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Tips til neste artikkel: Cardhunter, knallsolid gratisspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå