DementedAlbino Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Bestemte meg først for å kjøpe nytt hovedkort til L775. Dette ble senere endret til å gå for nytt hovedkort, cpu og minne. Nå har jeg bestemt meg for å bytte psu og kabinett også, så trenger da litt hjelp til å se over om delene jeg har valgt faktisk passer sammen, om det får plass i kabinettet og om der er nok kraft i PSU til å drive systemet. Hovedkort: Asus H81I-Plus CPU: Intel i3 4130 Ram: Corsair Vengeance Low Profile Blue DDR3 PC12800 Tilleggskort: Lycom PE-101 Firewire Kabinett: iWill I7 m 90W PSU Vil bli montert en SSD disk som jeg har liggende og et tv-kort som er tilkoblet via Firewire og tar strøm i fra molex. Skal også ha to 80mm vifter tilkoblet. På sikt vil jeg nok bytte ut Firewire og tv-kort med DD Cine CT v6 + CI Modul og kanskje legge til en Blureray spiller. Jeg får nok ikke plass til CI modulen, men den kan i teorien bare ligge bak kabinettet. Så vil dette passe sammen, vil der være plass i kabinettet og vil der være nok strøm både nå og når de nye delene kommer på plass? Eventuelt noe jeg bør endre på? Endret 13. september 2013 av svortevik Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Du kan jo vurdere å bytte til 4330T? 3.0 Ghz mot 3.4 Ghz 35 watt mot 54 watt Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Ja sikker tikke dumt det. Problemet er at ingen har den på lager, og det haster litt å få dette på plass igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå