Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Starte opp med telesex...

15951

Anbefalte innlegg

Hei! Er en husmor som kjeder seg mesteparten av dagen og ønsker å starte med freelance telesex. Ønsker ikke knytte meg til noe selskap, og lurer på hvordan jeg skal gå frem. Må jeg starte en bedrift i Brønnøysund-registret? Hvor kan jeg få et betalingsnummer (type startpris 100kr eller 29.99kr/minuttet)? Og er det mulig å få evt. post ang. foretaket sendt til en postboks så jeg slipper at familien tilfeldigvis åpner et brev til foretaket mitt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok ha ei bedrift å knytte nummeret til ja. Det mest aktuelle nummeret for din del blir nok eit nummer i 829-serien. Det er sjølvsagt ikkje eit problem å registrere bedrifta til ei postboks.

Off-topic:

Men strengt tatt så trur eg at eg ville ha anbefalt deg å sjå til internett etter muligheiter. Ligger det noke penger i telefonsex-markedet lenger da?

Særlig med tanke på at du vil drive dette som freelance så vil det nok være betre å knytte seg til ei side på internett som formiddler chat/webcam-tjenester. Å ha ei telefontjeneste der telefonen er avslått i store deler av døgnet trur eg blir vanskelig å få folk til å bruke, då er det betre med ei webside der ein ser når du er online, og når du eventuellt planlegger å komme tilbake dersom du er offline.

Ein anna fordel med internett er at du kan knytte deg til direkte med f.eks ein paypal-konto og få pengane rett inn på konto. I tillegg så slepp du å registrere eit firma (der ditt navn blir ståandes som leder i arkivet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...