AnonymDiskusjon Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 hjelp, jeg har et medium som herjer i hodet mitt, Jeg trenger å bli kvitt ham og trenger hjelp Anonymous poster hash: 88501...856 Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Kontakt fastlegen for henvisning til DPS, eller kommunens ambulante psykiatriske akutt-team hvis det haster. 6 Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ghostbusters ? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hva med Åndenes Makt på TVNorge? En annen her inne som kontaktet de sprø folka.... Æ føler at det er en ånd i taklampa, veldig kaldt her, kjenner det trekk fra døra... http://www.tvnorge.no/programmer/andenes-makt Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Et medium i hodet? Du får kontakte en ånd eller engel og se om den kan drivet det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå