Bruuz Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg tror nettverkskortet mitt er defekt/dårlig, jeg kommer meg på nett men det er veldig tregt. Det er ikke noe galt med selve nettverket da det fungerer utmerket på både laptopen og reserve stasjonæren min. Jeg har dobbeltsjekket at det ikke er virus/malware som forårsaker dette. Hadde problemer tidligere i år med akkurat det samme, da viste det seg at PCen ikke fikk tilstrekkelig kjøling. Dette problemet ble løst ved at jeg installerte flere vifter. Alle komponenter holder nå normal temperatur. Er det mulig at nettverkskortet er defekt? Jeg har mine tvil siden jeg får signal og klarer å laste noen internett sider. Setter veldig pris på innspill og eventuelt løsninger for problemet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg har en blå bil. Vet du hva som er feil på den? Kan du hoste opp noen flere opplysninger? Er det trådløst (bra signal?), kablet nettverk. Har kortet noe navn, nummer? Hva slags operativsystem? 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå