V. Haugen Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 ? Vi har produkter i pipelinen som kan snu opp ned på rubrikk-markedet og e-handel generelt, sier foredragsholder Geir Engdahl.SkyLib bekreftet til AppWorks Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Geir var på min VGS i forfjor å reklamerte for IT. Han slo meg som en over gjennomsnittelig smart kar. Hyggelig var han og. Edit: Etter å prøvd SkyLib litt så ser jeg at det er fryktelig få brukere som bor i nærheten av meg, men får vel gjøre mitt for å øke bruken av produktet. Endret 13. september 2013 av Battaman 1 Lenke til kommentar
flogvit Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Bekymringen min for slike app-er er at innbruddstyver skal enkelt få lister over hva folk har i huset sitt. Er det håndtert bra nok i SkyLib? 1 Lenke til kommentar
Geir Engdahl Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Bekymringen min for slike app-er er at innbruddstyver skal enkelt få lister over hva folk har i huset sitt. Er det håndtert bra nok i SkyLib? Når du legger ut noe velger du hvem som skal kunne se det. Hvis du ikke vil at alle skal vite at du har en gressklipper, så kan du velge å ha den synlig kun for venner, venners venner eller bestemte grupper. Ville nok ikke lagt ut sølvtøyet synlig for alle ;-) 1 Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Bekymringen min for slike app-er er at innbruddstyver skal enkelt få lister over hva folk har i huset sitt. Er det håndtert bra nok i SkyLib? Du legger ut ting du kunne tenke deg å låne bort. Samlingen med Fabergé-egg havner vel neppe på den listen? Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Har samme problemet, jeg har en helt ny pc, men gammel pcen er enda nesten like bra, haddevært greit om folk kunne sjekke etter en gamer pc å låne den :x bare GeForce 680 og intel Extreme 7 6 core i den, mens den nye har GeForce 780 med litt bedre Extreme 7' 6 core cpu 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg