tozer Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg har satt opp en shell pc, slik at jeg kan gi shell til folk som vil ha en eggdrop eller psybnc på IRC, men lurer på hvordan jeg kan skaffe meg vhoster? hva jeg må gjøre? og hvor? jeg kjører for tiden Clarkconnect 2.0 basert på Redhat. Jeg har jo bare kunne hørt med ISP'en min, men jeg hadde tengt med mer enn EN host, slik at de ikke ble CLONES på IRC. Noen som kan hjelpe? PS. jeg har prøvd og registrert med på unixcore.com men har alltid fått avslag, tror det er pga mailen min, men det er jo IKKE en hotmail adresse heller. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 førts å du skaffe deg en statisk ip fra ispen din for hver vhost du ønsker. Lenke til kommentar
tozer Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 jeg tengte på noe mer IPV6 tunell greier. og hvis jeg har statisk ip da? ( bare 1 ) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det finnes nok av ipv6-tuneller om du bare søker. DU må ihvertfall ha ipv6-støtte i kernelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå