arnsjo Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Farlig trøtt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hei, Arnsjo. Når man ser et slikt bilde, er det lett å få assosiasjoner til tittelen på en av Jack London's bøker, - "Når villdyret våkner", men her er det i stedet det motsatte som gjelder ... . Komposisjonen er fin, og timing'en er helt perfekt. Skarpheten "sitter der den skal", men dybdeskarphetsområdet kunne muligens vært noe videre. Fargene er fine, og det er ingen forstyrrende bakgrunn. Et svært bra øyeblikksbilde, etter min oppfatning ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Herlig kattebilde! Lenke til kommentar
arnsjo Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Takk for kommentarer, tar med med innspill i bakhodet til neste gang Albert:) Om jeg får en lignende sjans:) Arne Lenke til kommentar
RaBoLy Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Herlig bilde :-) Godt fanget! Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Rovdyret våkner.., et flott bilde. Jan Åge Lenke til kommentar
arnsjo Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Takk for kommentarene er, litt flaks, har ikke prøvd, men blir vanskelig og gjenta tror jeg;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg