Lisbeth Grendal Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Lys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hei, Lisbeth. Det er vakkert med sollys som stråler gjennom en liten åpning i skydekket, og det lyset har du fanget på en mesterlig måte, synes jeg ! Høydeformatet gir assosiasjoner til barndommens "Bibelhistorie", og en forventer nesten at en erke-engel eller to skal dukke fram !. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Hei, Lisbeth. Det er vakkert med sollys som stråler gjennom en liten åpning i skydekket, og det lyset har du fanget på en mesterlig måte, synes jeg ! Høydeformatet gir assosiasjoner til barndommens "Bibelhistorie", og en forventer nesten at en erke-engel eller to skal dukke fram !. Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei, Albert. Takk for hyggelig kommentar. Husker selv de kortene vi fikk på "søndagsskolen", (om noen i dag vet hva "søndagsskolen" var). Kjempestas å få disse husker jeg, og spesielt de med stjerne på, for flittig oppmøte Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg