Fr3eman Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ser det er stor prisforskjell på denne ruteren på forskjellige nettbutikker. Noen plasser heter den Dark night, mens andre plasser kun n66u. Lurer på om det er noe forskjell på denne Dark night versjonen? om den er vert 3-500kr mer? Lenke til kommentar
liealot Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Er vel samme routeren? Grunnen til prisforskjellen er vel at noen har fått med seg 'doping'-anklagene... http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2422902,00.asp Hvis jeg husker rett har den kunstig høye verdier på signalstyrken og kan bli ulovlig. Noen nettbutikker velger derfor å ligge lavt og kjøre den litt dyrere slik at hvis den blir ulovlig får de mindre problemer, vil jeg tro. Kommer garantert til å bli presentert i tabloide medier med overskrifter som 'KREFTFREMKALLENDE', mens det i hovedsak handler om at den er signal-forstyrrende. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Dark Knight er bare et navn som indikerer at det er en toppmodell (aka gamerrouter). Det er uansett snakk om RT-N66U og du kan bare kjøpe den rimeligste i følge prislisten. Når det gjelder dopinganklagene, så er det RT-AC66U som er en annen modell med 802.11ac og som har vesentlig raskere trådløsnett på 5GHz. Jeg var ikke klar over at den var såpass kraftig :-))) Påstandende om at den forstyrrer ditt og datt er bare tåpelige, men den kan nok påvirke wifi hos de nærmeste naboene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå