Håvard Hofstad Ruud Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Produsenten forteller hvilke muligheter Xbox One og PlayStation 4 gir. Les hele saken Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Om det hadde blitt laget spill myntet til PC (igjen, ser ut som en svunnen tid der der), så kunne spillprodusentene lært set å utnytte ny teknologi i trå med når den kom ut i steden for å vente på at Sony\M$ skal slippe nye "bokser", som tar sin tid. 1 Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Det er nok sant, men nå er ikke Fifa serien som tar de største byks for hver iterasjon uansett. Vi hadde nok mer eller mindre sett de samme små finjusteringene for hvert år. Hvis GTA V slik det ser ut kan kjøre på dagens konsoller ser jeg ikke helt at det er så utrolig mye revolusjonerende de kan gjøre på Xbone/PS4 i Fifa 14 kontra 360/PS3 versjonen, men hva vet jeg. Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Er det meg eller ser spillerne ut som roboter som er helt låst blikk mot ballen, akkurat som terminator filmene :x Vi må sende en spiller tilbake i tid for å stoppe dette! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Om det hadde blitt laget spill myntet til PC (igjen, ser ut som en svunnen tid der der), så kunne spillprodusentene lært set å utnytte ny teknologi i trå med når den kom ut i steden for å vente på at Sony\M$ skal slippe nye "bokser", som tar sin tid. Absolutt. Blir trist av at de forteller hvilke "muligheter" de nye konsollene gir. PC har vært over dette nivået i flere år allerede. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Å fy faen, som om disse arkade spillene pusher en eller annen form for grenser på denne generasjonen. Fifa endrer seg minimalt per år og jeg klarer ikke å se hvordan denne kommer til å skille seg ut noe mer andre Lenke til kommentar
dup Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Om det hadde blitt laget spill myntet til PC (igjen, ser ut som en svunnen tid der der), så kunne spillprodusentene lært set å utnytte ny teknologi i trå med når den kom ut i steden for å vente på at Sony\M$ skal slippe nye "bokser", som tar sin tid. Absolutt. Blir trist av at de forteller hvilke "muligheter" de nye konsollene gir. PC har vært over dette nivået i flere år allerede. Og allikevel unnlater de å bruke Ignite motoren på pc-versjonen, med argumentasjonen om at "gjennomsnittlig pc kraft er for dårlig". Er vel bare å styre unna EA som vanlig, og heller teste ut PES tenker jeg..(ikke for å starte noe fanboy greier). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå