jaadd Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Hei Har nå en Motorola Defy+ som begynner å fuske. GPSen fungerer ikke lenger, og telefonen er generelt (og har alltid vært) buggy og treig. Jeg er også m*kk lei av å vente de små (halv- og ofte hel)sekundene på at apper/systemet skal respondere under vanlig bruk. Generelt er jeg en lite krevende bruker, men jeg ønsker en telefon som oppleves rask og problemfri til nettsurfing/generell bruk. Spiller ingenting, men bruker kamera (for dokumentasjon) og GPS en del. Kjøpte Defy+ hovedsakelig for fuktsikringen, fordi jeg ofte har mobilen med ut i naturen, men dette er ikke et must. Ønsker: - GPS - Ålreit kamera (helst ikke mer enn 10Mpx) - Rask telefon uten bugs - Brukbar batteritid - Fuktsikring Trenger/ønsker ikke: - Spillytelse - God lyd - Enorm skjerm Selv har jeg kikket litt på LG Optimus 4X HD, som virker rask og fin, til en god pris. Skjermen er på grensa til for stor, men det får gå. Det jeg er mest skeptisk til er at brukere slakter kundeservicen til LG, samt at kameraet, som faktisk er én av få ting jeg kommer til å bruke, ikke er spesielt raskt. Ser også på Samsung Xcover 2, men frykter at denne også vil oppleves litt treig, selv om specsene er bedre enn Defy+. Skjermen her skal heller ikke være spesielt god. Kan LGen passe bruken jeg beskriver, eller blir den overkill? Vil Xcover være for treig? Fukt- og støtsikringen til Xcover frister litt, men lar det ikke gå på bekostning av bruksopplevelse denne gangen. Andre alternativer? Edit: understreker at prisklassen er rundt 2000,- Endret 13. september 2013 av jaadd Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Samsung Galaxy S4 Active. Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Samsung Galaxy S4 Active. Som overskrider budsjettet mitt med 100% Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Xperia V? Selv om batteriet ikke er noen høydare på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå