Haug90laplace Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Skal pusse opp badet og har som mange andre lyst til å kaste ut dusjkabinettet. Status på dagens bad er belegg på betonggulv og malte betongvegger. En mulig løsning jeg har tenkt på er å bygge opp en kant på 80x80 cm i et hjørne med glassbyggerstein på gulvet og fullføre den oppover med henholdsvis glassdør og glassbyggerstein som et lukket "dusjkabinett". Skal legge våtromsplater på veggene. Er det mulig å få dette tett? Min motivasjon er å forhåpentligvis slippe å legge membran på hele gulvet. Har lyst på heltregulv på resten av badet og spare noen kroner. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 tre gulv egner seg dårlig til våtrom selv om du har et tett "dusjkabinett" så må resten fortsatt kunne tåle fukt og vann. Finnes fliser som ser ut som tre, noen er veldig naturtro. Dersom du ikke legger membran o.l så kan jeg tro du får problemer ved mulig salg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå