ATWindsor Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Nå skal det jo sies at hunter-questen, som jo er litt morsom, er den som styres mest av flaks, jeg har tapt den uten å ha noen mulighet til å vinne, fordi man får feil beasts. Og joda, heroic boss-fights er kanskje litt mye flaks, men det er samtidig moro å bygge decks til de, man må jo spisse decket endel stort sett. AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Nå skal det jo sies at hunter-questen, som jo er litt morsom, er den som styres mest av flaks, jeg har tapt den uten å ha noen mulighet til å vinne, fordi man får feil beasts. Og joda, heroic boss-fights er kanskje litt mye flaks, men det er samtidig moro å bygge decks til de, man må jo spisse decket endel stort sett. AtW Hunter class challenge var morsom ja Første gang fikk jeg stort sett bare skrot og tapte greit. Fikk King Crush da, det var jo stas, men for seint Største problemet mitt var riktignok at han ikke gav meg EN eneste spore hele kampen, the bastard. Neste runden gikk vesentlig lettere, ikke minst etter at jeg fikk buffet opp 4 creatures med 2 spores Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Enig i det du skriver Ugh, et par av bossene var morsomme, resten var bare å komme seg igjennom for å få de nye kortene og cardbacken. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Kel var skøy, fikk mr. Bigglesworht-kortet når jeg spilte hunter mot han (ubrukelige katta hans 1/1). Og han svarer på emotesene du sender til han Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 tror det er når du spiller animal companion mot han, så får du det: http://www.hearthpwn.com/cards/7818-mr-bigglesworth Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Putta Kel'Thuzad inn i (ramp) Druid decket jeg bruker. Kortet alene har snudd to kamper for meg i dag hvor det lenge så mørkt ut. Gikk nå også opp på rank 9 for første gang (tidligere sesonger har rank 12 vært det høyeste jeg har kommet). Lenke til kommentar
UghUgh Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Nå skal det jo sies at hunter-questen, som jo er litt morsom, er den som styres mest av flaks, jeg har tapt den uten å ha noen mulighet til å vinne, fordi man får feil beasts. Og joda, heroic boss-fights er kanskje litt mye flaks, men det er samtidig moro å bygge decks til de, man må jo spisse decket endel stort sett. AtW Ja det er sant. Personlig synes jeg de questene som hadde en sterk gimmick var de mest morsomme, selv om de også var basert på flaks. Og alle questene var jo bygget rundt det nye kortet, men endel av de ble rett og slett bare en dårlig deck mot en AI som "jukser" og gjør mye dumt. Naxxramas var kanskje skuffende for min del, men det var uansett bedre enn å måtte låse opp de nye kortene ved å feks kjøpe packs. Eller om vi måtte ha lvlet oss til de nye kortene. Lurer på hva de gjør neste gang, da jeg tviler på at det blir en ny dungeon. Det virker å ta for lang tid. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Putta Kel'Thuzad inn i (ramp) Druid decket jeg bruker. Kortet alene har snudd to kamper for meg i dag hvor det lenge så mørkt ut. Gikk nå også opp på rank 9 for første gang (tidligere sesonger har rank 12 vært det høyeste jeg har kommet). Kult, link til decket du bruker? Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Lurer på hva de gjør neste gang, da jeg tviler på at det blir en ny dungeon. Det virker å ta for lang tid. Blir ikke noe dungeon neste gang. Skal vist komme i "booster pack" utgave, og det er ventet ca 100 nye kort. Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Kult, link til decket du bruker? Decket er delvis egenkomponert, prøvde å finne opphavet til mitt deck, men fant det ikke. Her er hvertfall den jeg spiller med nå: http://www.hearthpwn.com/decks/94281-ramp-druid-zlinga Taktikken med decket har vært å komme seg opp til 4 mana så fort som mulig, så mulligan brukes i stor grad til å fiske etter wild growth og innervate. Grunnen sier vel seg selv, for er ikke så mye å spille ut som koster mindre enn 4 i decket. Og bare så det er sagt, så har jeg ikke brukt noe penger på spillet til nå, så kortstokken min mangler ganske mange (verdifulle) kort. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Ser ut som et bra deck det, ihvertfall når du ikke har brukt kroner. Har kjøpt noen 30 packs jeg. Har ikke tid til å grinde gold og er det eneste jeg spiller, så da er det verdt det Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Noen som ser hva som mangler på dette bilde? Første gang jeg har merket dette Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Noen som ser hva som mangler på dette bilde? Første gang jeg har merket dette Det har virkelig tatt av det der... Eller kanskje bare spasert? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Noen som ser hva som mangler på dette bilde? Første gang jeg har merket dette Har du hatt kylling til middag? 3 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 I don't see it. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Komt meg opp til rank 8, men nå sliter jeg. Traff nettopp på en slags rush paladin, som eide meg med de slimballene og defender of argus. Sliter egentlig generelt mot rush decks.. Lurer på om jeg skal prøve en ramp druid jeg også.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 I don't see it. Mangler Griffin (fugelen). Noen andre som begynner å bli lei av å spille Webspinner? Jeg får ofte captain's parrot eller den 1/1 wind fury fugelen. Er liksom ikke noe mellomting med webspinner, enten får du noe sikkerlig dårlig eller noe veldig bra.. 1 Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 I don't see it. Mangler Griffin (fugelen). Noen andre som begynner å bli lei av å spille Webspinner? Jeg får ofte captain's parrot eller den 1/1 wind fury fugelen. Er liksom ikke noe mellomting med webspinner, enten får du noe sikkerlig dårlig eller noe veldig bra.. Prøv noe annet enn Hunter da, er jo kun det i ranked nå. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 nettop startet med hunter da jeg prøver å komme til legend. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Kolntos hunter eller den med secrets? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå