Mr. ve Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Hva spiller du, mudcat? Lenke til kommentar
Swendsen Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Dinget nettopp legend for første gang! Grattis! Hva spiller du og hvor mye spiller du? Jeg spiller ca 1-2 timer hver dag, men greier aldri å komme lenger enn rank 9.... Takk Her er decket jeg brukte for det meste. Et allsidig deck med god mulighet for å slå de fleste motstandere, samtidig som det er billig å crafte. Jeg spiller ikke så mye til vanlig, har druid, hunter og rogue som mest spilt på lvl 51, 39 og 38 siden tidlig i beta. Ser en del på streams da, og plukker opp mye tips der. Det var jo en billig stokk. Kan du si litt om strategien? Board control og grinding? Har selv blitt fan av hunter den siste tiden, som har et par fine komboer og som jeg vinner litt med. Er kun rank 15 da, og tror ikke jeg kommer så mye høyere med denne stokken. Starving Buzzard + UtH hvis motstanderen har f.eks. 2 eller fler kort ute. Mest optimale er vell tre++, men veldig greit å ha card advantage. Scavenging Hyena + UtH (best når du har Scavenging Hyena ute først). Kodo/Snapjaw + Houndmaster 1 manacost beast + Kill command = 4cost 5 dmg. Huntersmark + Boar for store kort. Vil faktisk ikke anbefalt å bruke Boar i det heletatt til noe annet enn minions pga hunter spellen. Noen gode kombinasjoner! Endret 13. august 2014 av Swendsen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Synes dere om ukas heroic? Lettere enn forrige uke synes jeg, gluth voldet meg kanskje mest hodebry. AtW Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Syns mange av heroicene er vanskelig jeg. Men så gir jeg blaffen i metagamet og sånn da og gidder ikke kopiere folk. Så da går det som det går. Lenke til kommentar
VanH Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Klarte de tre første uten store problemer, men sleit med Thaddius, selv med priest. Måtte være heldig med draws for å kunne ta han. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Syns mange av heroicene er vanskelig jeg. Men så gir jeg blaffen i metagamet og sånn da og gidder ikke kopiere folk. Så da går det som det går. Metagame har jo ingenting å si for heroic? DU lager jo deck som sjelden passer særlig godt inn til vanlig spilling. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Klarte de tre første uten store problemer, men sleit med Thaddius, selv med priest. Måtte være heldig med draws for å kunne ta han. Mulig jeg var litt heldig, brukt mage, slet litt mer med han enn de to første, men klarte det på tredje eller fjerde forsøk, når jeg skjønte at jeg dritt kunne drepe de to folka (stalag og feaugen?) uten at det ble summondet en ny 11, så gikk det greit, og ett sjakktriks er å ha de i ditt eget deck, da du har drept mostanderens to allerede, så da får man 2 * 11/11, og det hjelper mye AtW Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Leser nå her i denne tråden at de har stort suksess med å slå heroic med nettopp diverse metagame decks de allerede har. Eller har jeg kanskje misforstått? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Da har du nok misforstått, man lager custom decks som er veldig dårlig i meta for å slå Heroics. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Er vel sikkert noen som får det til med "vanlige" deck avogtil, men det er isåfall mye vanskeligere. AtW 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. august 2014 Rapporter Del Skrevet 13. august 2014 Var sikker på at jeg leste om folk som slo heroics ganske greit med stort sett de samme decksene som de brukte til å spille ranked med. Og jeg antar at de da til en viss grad følger metagamet. Men samme det.. Får bare spille litt mot de og se hva som kan brukes til å kontre. Med en jeg ikke blir helt klok på (nå har jeg ikke giddet å sjekke på Google) er den spidergreia som returnerer 2 creatures for 0 mana. Hvordan skal jeg klare å holde boardcontrol mot noe sånt? Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 Med en jeg ikke blir helt klok på (nå har jeg ikke giddet å sjekke på Google) er den spidergreia som returnerer 2 creatures for 0 mana. Hvordan skal jeg klare å holde boardcontrol mot noe sånt? Du kan ikke. Men lag et Priest deck med mye billig Battlecry: Heal X Health og charge minions. Evt spille Freezemage. Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Hva spiller du, mudcat? Roter rundt med noe mage og druid for øyeblikket. Har som standard at jeg bruker Shockadin som et "test deck" mot alle fightene i Naxx bare for å finne ut hvordan fighten er. Vinner jeg så er det god knall, men dersom ikke så har jeg hvertfall en pekepinn på hvordan jeg kan vinne på best mulig måte. Sa bare "f*ck it" til Gluth figthen, og lagde en OTK-Mage variant med Oozes og Duplicate. Pro tip til Patchwerk: Selv om han ikke har kortstokk og trekker kort, så kan han komme i fatigue Endret 14. august 2014 av Mudcat Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 Helt elendig RNG på warrior challenge i går Fikk bare møkka kort i hånden mens AI pøste ut på taunts og minions Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 Sleit en stund der selv, klagde her og tok han etter et par forsøk til. Leste det tipset tidligere i tråden:) Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 Warrior challenge? Få raging worgen og 3/3 til damaged minion som startkort. Kampen var over på runde 5. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 Heldige deg, fikk aldri det. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 Ikke jeg heller, kombo kortene kom helt separat. Hadde en runde der vi nesten var tomme for kort, men hadde fortsatt bare skit kort igjen. Sikkert bare jeg som gjør noe feil Spiller sjeldent warrior så jeg gjør nok mye feil med valgene av kort. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 Tror nesten ikke det var en eneste gang jeg IKKE fikk Raging Worgen og +3/+3 damage minion. Flere ganger fikk jeg både også 2 av en av de eller noen ganger 2 av begge. Mitt største problem var jo at han fikk opp en blokk, så Worgen ble bare kastet bort på å drepe taunten. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 15. august 2014 Rapporter Del Skrevet 15. august 2014 Dæven, endelig ferdig med 2 wing heroic Jaja, bare å begynne på tredje wingen da! Btw, noen som har fått fireside gathering backen? Må alle tre klientene spille? Eller trenger kun den ene være idle inlogget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå