ATWindsor Skrevet 7. august 2014 Rapporter Del Skrevet 7. august 2014 Burde jeg kjøpe meg alextraza? Virker nesten som eneste muligheten for å slå heroics... næh har ikke Alex, går greit med heroic. AtW Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. august 2014 Rapporter Del Skrevet 7. august 2014 Kjøper ikke kort for å slå naxx /facepalm. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. august 2014 Rapporter Del Skrevet 7. august 2014 Sliter med Instructor på heroic. Kjører priest med mind vision, toughtsteal etc for å få våpen, men jeg har VERDENS VERSTE UFLAKS på de jælva kortene. Får nesten bare Abusive sergeants, og nettop nå hadde jeg 2 Mind vision på starthånda, og jeg fikk "THE COIN" på begge... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. august 2014 Rapporter Del Skrevet 7. august 2014 Klarte det selvfølgelig 3 forsøk etter at jeg klagde her. Det er den beste taktikken. Klag på D.no, WIN! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. august 2014 Rapporter Del Skrevet 8. august 2014 Noen som har en fin guide for å slå Noth uten Alex? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. august 2014 Rapporter Del Skrevet 8. august 2014 Er det flere som opplever maskinen fullstendig stopper opp etter avslutning av HS? Avslutter jeg spillet blir skrivebord (explorer.exe) uresponsiv og Oppgavebehandling lar seg ikke åpne. Her er noen med lignende problem: http://us.battle.net/en/forum/topic/10468626836 Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 8. august 2014 Rapporter Del Skrevet 8. august 2014 Er det flere som opplever maskinen fullstendig stopper opp etter avslutning av HS? Avslutter jeg spillet blir skrivebord (explorer.exe) uresponsiv og Oppgavebehandling lar seg ikke åpne. Her er noen med lignende problem: http://us.battle.net/en/forum/topic/10468626836 Jeg har dette problemet selv. Mange som melder om samme problem etter forrige patch på HS- tech support forumet. Den midlertidige "løsningen" for meg er å bare bruke Alt-F4 når jeg skal avslutte Hearthstone, for da går det tydligvis bra. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 8. august 2014 Rapporter Del Skrevet 8. august 2014 Ah, så det var det som skjedde i går, normalt spiller jeg HS i et lite vindu ved siden av andre ting jeg gjør, så det pleier å time ut, men i går lukket jeg det fra inni spillet og alt gikk til helvete. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Greide å ta meg selv fra 30 til 0 HP med finisheren min med priest mot en annen priest. Hadde fullt brett og to clerics ute og tenkte meg inne så nøye om. kjørte holy nova, drepte motstander og healet 6 minions 2 ganger. Dro stokken tom og 10 ekstra kort... 1 Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Greide å ta meg selv fra 30 til 0 HP med finisheren min med priest mot en annen priest. Hadde fullt brett og to clerics ute og tenkte meg inne så nøye om. kjørte holy nova, drepte motstander og healet 6 minions 2 ganger. Dro stokken tom og 10 ekstra kort... Never go full Cleric. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Du gjorde da 55 skade på deg selv med fatigue? 1+2+3...+10=55 Vel.. Cleric har jeg dummet meg ut på selv. Men da var det mest når jeg forsøkte å heale henne med hero ability. Ikke noe stolt øyeblikk akkurat. Lenke til kommentar
gmoviper Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Hei folkens. Prøver å få i gang en turnering neste uke (fredag 15.08), og mange flere framover forhåpentligvis. Holder det veldig enkelt nå for å se om det er noe interesse for dette så det vil ikke være noe premier første gang. Dersom du interessert sjekk ut: Hearthstone.no Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Kamikaze! Spilte mot handlock som mage endte opp med at begge låg under 3 kraft igjen, så for å unngå å tape brukte han Hellfire .... Hadde forventet at det stod draw eller noe sånt, men det har de tydeligvis ikke giddet å skrevet inn. Første uavgjort så langt. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Noen som synes military quarter på Heroic var hakket vanskeligere enn tidligere wings? Må innrømme jeg synes Razuvious var en litt hard nøtt. AtW Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Razuvious handlet litt om RNG. Du får håpe han ikke trekker flere enn 1-2 våpen før du dreper han. Hadde en gang at han brukte 3 våpen innen runde 9... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 11. august 2014 Rapporter Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Du gjorde da 55 skade på deg selv med fatigue? 1+2+3...+10=55 Vel.. Cleric har jeg dummet meg ut på selv. Men da var det mest når jeg forsøkte å heale henne med hero ability. Ikke noe stolt øyeblikk akkurat. Det stemmer, endte med -25 HP og motstander 0 eller -1 Kamikaze! Spilte mot handlock som mage endte opp med at begge låg under 3 kraft igjen, så for å unngå å tape brukte han Hellfire .... Hadde forventet at det stod draw eller noe sånt, men det har de tydeligvis ikke giddet å skrevet inn. Første uavgjort så langt. Samme jeg tenkte da jeg, som Bamsemums så fint beskriver det, gikk full cleric. Stod ingen ting om draw, så ut som et normalt tap. Endret 11. august 2014 av UriasX Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 11. august 2014 Rapporter Del Skrevet 11. august 2014 Hva skjer om man spiller Shaman og har alle de 4 forskjellige totemene ute og kjører en ny? Vil det bli duplikat av en av de andre? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 11. august 2014 Rapporter Del Skrevet 11. august 2014 Du kan ikke bruke hero ability da. Hvis du har f.eks healing totem på hånden fordi du brukte Brewmaster på den så kan spille den. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 11. august 2014 Rapporter Del Skrevet 11. august 2014 Jeg kan vel ikke skryte på meg flaks når det gjelder kortpakker... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 11. august 2014 Rapporter Del Skrevet 11. august 2014 Jeg kan vel ikke skryte på meg flaks når det gjelder kortpakker... Var det så galt da? Kan lage dust av gullkortet og crafte deg et kort du vil ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå