Hansoen Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Jeg hadde SUPER flaks med de 2 første ragene og ville ikke utfordre skjebne n. Måtte jo vinne for å endre meta. Bare vent, snart sitter dere alle å gråter fordi dere blir spydd på av 5xragnaros Endret 5. august 2014 av Hansoen Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 5. august 2014 Rapporter Del Skrevet 5. august 2014 Kjenner jeg gleder meg Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 6. august 2014 Rapporter Del Skrevet 6. august 2014 "Equality?! Not on my watch" Vel, der røk plan A ... 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 6. august 2014 Rapporter Del Skrevet 6. august 2014 Ja, det fins noen anti-cheese bosser i Naxx :> Tok alle de tre nye bossene med Warlock deckene mine. 2 første med handlock og siste med zoo. Prøvde handlock på den siste også, men kombinasjonene av boardclear av store minions gjorde at jeg feilet. Dette er normal altså ^_^ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. august 2014 Rapporter Del Skrevet 6. august 2014 Normal var veldig lett i Military. Tok alle med magedecket mitt. Brukte vel 2-3 forsøk på lock-challenge. skal begynne på heroic nå Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 6. august 2014 Rapporter Del Skrevet 6. august 2014 Enig. Military på normal var veldig lett. Warlock challenge er den vanskeligste class challengen hittil synes jeg Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 6. august 2014 Rapporter Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Boss nummer 2 var lett med Paladin, spesielt etter at han tømte kortstokken sin. Var derfor jeg ville prøve Paladin mot Horsemen ettersom Equality ville gjort livet lettere. Så da ble det warrior. Execute og Stampeding Kodo + noen våpen gjorde kort prosess. Edit: Glemte å gjøre ferdig denne: Og med litt flaks så treng man 3 kort i stokken. Da blir det litt for lett. Heroic er ikke vanskelig nok ... Endret 6. august 2014 av nicho_meg Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. august 2014 Rapporter Del Skrevet 6. august 2014 Synes heroic er ganske passe bruker gjerne to tre forsøk på å lage ett ok dekk til bossen om det trengs og må ikke ha veldig mye flaks som bare hadde vært kjedelig. AtW Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 6. august 2014 Rapporter Del Skrevet 6. august 2014 Enig. Military på normal var veldig lett. Warlock challenge er den vanskeligste class challengen hittil synes jeg Syns Warlocken var den letteste, har tatt den to ganger nå og vunnet begge, uten å følge meg truet overhode. Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 6. august 2014 Rapporter Del Skrevet 6. august 2014 Enig. Military på normal var veldig lett. Warlock challenge er den vanskeligste class challengen hittil synes jeg Syns Warlocken var den letteste, har tatt den to ganger nå og vunnet begge, uten å følge meg truet overhode. Jeg har aldri hatt noe problem med class challengene til nå, men jeg sitter fast på warlocken. Prøvd endel ganger nå, men får det ikke til. De andre har gått på 1-2 forsøk og for det meste har jeg tatt de på første. Normalen har også gått veldig lett (tatt alt med zoo), men denne warlocken altså... Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 6. august 2014 Rapporter Del Skrevet 6. august 2014 Og på forsøket etter at jeg skrev her, så klarte jeg det selvsagt lekende lett. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 7. august 2014 Rapporter Del Skrevet 7. august 2014 Phew. Det var jeg legend igjen denne sesongen. Noen andre som har kommet seg opp hit? Grattis! Hva spiller du? Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 7. august 2014 Rapporter Del Skrevet 7. august 2014 Fikk bare tid til å gjøre normal + class challenge i går. Både shaman og warlock challengen gikk lekende lett og følte meg aldri i fare for å måtte bruke mer enn ett forsøk på hver. Av en eller annen grunn så har jeg perfekt draw i class challengene... Ellers så gikk Razuvious ned på første forsøk med Shockadin. Gothik på 3. forsøk, testet først Shockadin, så Control Warrior bare for å gjøre det, sa til slutt fuck it, brukte Beast-hunter og kom seirende ut Horsemen gikk på 3. forsøk, også her testet jeg med Shockadin bare for å se fighten. Gikk rett over til Handlock, tapte første game pga. teiteste drawluck ever. 3. forsøket gikk knirkefritt, fikk ut to taunta giants og brukte faceless på Blaumeux bare for gøy. Noen som har testet om "Mass Dispel" fungerer mot Horsemen? Virker litt for bra liksom Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. august 2014 Rapporter Del Skrevet 7. august 2014 Silence funker hvertfall, så hvorfr ikke=? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 7. august 2014 Rapporter Del Skrevet 7. august 2014 Alexstraza, Equality og Doomsayer er vel det de har lagt inn anti-cheat på. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. august 2014 Rapporter Del Skrevet 7. august 2014 Anti-creative-use-of-game-mechanics mener du. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 7. august 2014 Rapporter Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Faceless Manipulator på hestefolka syns jeg var artig. Alexstraza, Equality og Doomsayer er vel det de har lagt inn anti-cheat på. Hva med Twisting Nether? Endret 7. august 2014 av Battaman Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. august 2014 Rapporter Del Skrevet 7. august 2014 Burde jeg kjøpe meg alextraza? Virker nesten som eneste muligheten for å slå heroics... Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 7. august 2014 Rapporter Del Skrevet 7. august 2014 Kommer vel helt an på hvilke andre kort du har tilgjengelig. Er ikke et must med Alex liksom, bare gjør det enklere. Eller som godeste Kel sier det: This is heroic Naxxramas! I won’t stand for such cheap tactics here! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 7. august 2014 Rapporter Del Skrevet 7. august 2014 Faceless Manipulator på hestefolka syns jeg var artig. Alexstraza, Equality og Doomsayer er vel det de har lagt inn anti-cheat på. Hva med Twisting Nether? Har ikke lest om folk som har prøvd med Twisting Nether ei heller Vanish. Har ingen av de selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå