UriasX Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Faen så dårlig matchmaking dette spillet har... jeg sitter på kun starterkort og de du unlocker ettersom du lvler hero til 15, og møter folk med 5-6 legendaries og kort for hauger av dust. Dette er i casual play mode. Hvordan er det fair... Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Spill heller ranked, så vil du antakeligvis møte en langt større andel av spillere på ditt nivå. Casual er det ikke mange som spiller, har jeg inntrykk av, så det er vel vanskelig å matche deg med spillere på samme nivå. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Casual er for folk som tester decks. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Jeg er usikker på om casual i det hele tatt prøver å matche deg med noen av tilsvarede evne. Ranked er nok veien å gå. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Jeg liker på mange måter casual bedre, man møter mere varierte deck. Forøvrig er jeg ganske sikker på at det er matchmaking i casual, det virker definitivt sånn. AtW Endret 29. juli 2014 av ATWindsor Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Matchmaking is the process of determining appropriate pairings in Hearthstone. The matchmaking process functions differently for each type of play. Casual play and Ranked play at Legend rank determine pairings using each player's matchmaking rating (MMR) for that type of play, while Ranked play below Legend rank is determined by each player's rank, and Arena pairings are determined by each player's win/loss record for the current run.[1] In each case the system attempts to find a player of as similar rating, rank or record as possible. http://hearthstone.gamepedia.com/Matchmaking Så det er MM for både Casual og Ranked, og de er adskilte. Det virker dog ikke som om den fungerer spesielt bra i Casual. Jeg har under 20 kamper totalt i spillet og ble i går matchet konstant med folk som det er tydelig har mange mange flere kamper pga kortene de har. Det er selvsagt mulig at det er wallet warriors da... Endret 29. juli 2014 av UriasX Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 MMR bruker hvem du vinner mot, ikke hvor mange kamper du har spilt. AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Joda, men med 20 kamper totalt hvorav kanskje 6 er vunnet ser jeg ikke helt hvordan det rettferdiggjør at jeg blir matchet mot de overnevnte personene hvis systemet fungerer som det skal... Skal teste ranked i kveld hvis det blir tid, kanskje går det bedre der Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 6/20 er jo ikke ingenting aa klage over naar man kun har starterkortene. Rimelig OK, spoer du meg. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 6/20 er jo ikke ingenting aa klage over naar man kun har starterkortene. Rimelig OK, spoer du meg. Joda, men i går gikk jeg 1/10 med magen min etter å ha prøvd i lang tid å gjøre to av questene som krevde 2 wins med mage. Ble slått etter lange spill av folk som da avsluttet med leeroy, ragnaros, malygos, alexstrasza, gruul og onyxia. Så flere av dem i flere deck også, føles litt urettferdig å skulle spille mot malygos+faceless komboer med basic kort Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Spill ranked, eneste som nytter når du er ny. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Syns det var rart ingen hadde kommentert neste wing i naxx, men ser nå at den ikke er kommet. I natt/morgen den kommer? Lenke til kommentar
Swendsen Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Faen så dårlig matchmaking dette spillet har... jeg sitter på kun starterkort og de du unlocker ettersom du lvler hero til 15, og møter folk med 5-6 legendaries og kort for hauger av dust. Dette er i casual play mode. Hvordan er det fair... www.icy-veins.com <- Sjekk ut og prøv å lag et basic deck, les hvordan du bør bruke kortene osv. Forståelsen for hvordan kort henger sammen og hva en trenger, krever litt erfaring. Lenke til kommentar
Blackmarsh Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Mange har spilt dette spillet veldig lenge, så det å møte folk med legendary kort er vanlig både i casual og ranked, samme hvilken rank du har. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Vil ha dette på android, ventet for lenge nå. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Foreløpig var ranked lettere ja! 4 kamper 4 wins, 2 med mage og 2 med lock, kun basic kort Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Alexstrasza funker visst ikke i Heroic lenger, synes det var bra gjort av blizzard. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Fant ut av det selv. Prøvde å spille alexstrasza mot loatheb, men han ble bare borte. Fikk beskjed om at det ikke var lov å være "cheap" i heroic. Måtte le litt da mistet 9 mana, men klarte det såvidt likevel Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Alexstrasza trengte en nerf, men det var en rar maate aa gjoere det paa. De burde helle satt maks damage done til 15. Det vil ikke ha noen effekt paa vanlig spill, kun mot heroic bosses. Men det er kanskje fortsatt for bra? Endret 30. juli 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Samme for meg, om folk vil bruke den taktikken i noe som basically er single-player, kjør på, det er fint mulig å slå alle bossene uten også. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå