Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 Hei. Har akkurat testet ut Heartstone, og foreløpig ser det relativt morsomt ut. Stort pluss i at det går an å stoppe på kort varsel da hver omgang ikke varer så lenge Lurte på om dere har noen gode tips til hvordan skaffe seg kort og hvilke klasser som vil være lurt å satse på i starten? Er det kanskje noen som det er lettere å bygge et OK deck enn andre? Warlock zoo er ganske enkelt å lage, og gjør det ganske bra i meta. http://www.hearthpwn.com/decks/35326-budget-reynads-zoo-v2-warlock-aggro Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 Som om vi ikke har nok Zoo i ladder... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 Som om vi ikke har nok Zoo i ladder... Hehe, tross alt mindre irriterende enn hunter som det var veldig mye av en periode (ihvertfall for meg som shaman), men jeg må innrømme det er litt ekstra godt å slå zoo, skadefrydene r ekstra stor. AtW Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Hei. Har akkurat testet ut Heartstone, og foreløpig ser det relativt morsomt ut. Stort pluss i at det går an å stoppe på kort varsel da hver omgang ikke varer så lenge Lurte på om dere har noen gode tips til hvordan skaffe seg kort og hvilke klasser som vil være lurt å satse på i starten? Er det kanskje noen som det er lettere å bygge et OK deck enn andre? Du bør og gjøre questene som du får gull av, kan du kjøpe noen pakker eller arena runs. F.eks og slå alle npcene på expert. Gå på lista her på unique quests: http://hearthstone.gamepedia.com/Quest#Unique_quests Noen er veldig lette og gir greit med gull Endret 21. juli 2014 av GnilreG Lenke til kommentar
Diamond Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 Hearthstone_Screenshot_6.29.2014.12.07.44.png Skryte litt jeg også ^_^ Det er lov... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Høres bra ut, har slått NPC på første vanskelighetsgrad og spillt en ca 10 kamper i play mode, får prøve meg på de vanskeligere NPCene. Noen som vet hvordan jeg kan få denne? Reaper of Packs Purchase Diablo III Reaper of Souls and enter the redeemable code. Your Diablo III Reaper of Souls comes with 1 pack. 1 card pack* Har RoS til PC men ikke sikker på hvordan jeg finner koden... EDIT: Den lå på en papirlapp i coveret ja Endret 21. juli 2014 av UriasX Lenke til kommentar
Diamond Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 Eneste måten å få legendaries er å enten crafte eller kjøpe pakker? Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 Ja. Tror ikke man kan få det fra Arena reward, men er ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 Etter 8+ wins får du legendaries i arena. http://hearthstone.gamepedia.com/Arena#Claiming_rewards Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 Nåja.. Det er å overdrive litt. Er en sjanse for at du kan få legendary. Ved 8 wins så får du; One expert pack 150-160 gold One random reward Chance for one random reward Hvor av random reward er en av disse; 20-45 gold 20-25 dust One golden or regular common card One golden or regular rare card One golden or regular epic card One golden or regular legendary card Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg fikk Tirion som arena reward. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 Blizzard annonserte nettopp en drøss med naxxkort på Facebook siden til HS Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 Kel'thuzad var rimelig bra. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Og alle disse nye kortene er man garantert å få hvis man kjøper denne exp-packen? Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Og alle disse nye kortene er man garantert å få hvis man kjøper denne exp-packen? Man må også spille gjennom adventure mode for å skaffe kortene. Endret 22. juli 2014 av Bamsemums313 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Du kan få det i arena rewards ja, men stemmer jo ikke at du trenger 8+ wins. Da du kan ha 0 wins, få en kortpakke og den kan inneholde legendaries. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Golden leeroy <3 den skal spares til det kortet nerfes, blir en god del dust på det. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Golden leeroy <3 den skal spares til det kortet nerfes, blir en god del dust på det. Det skulle vel bli 3200 arcane dust? Det er jo isåfall ganske spenstig! Endret 22. juli 2014 av kimaasen Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2014 Noe sånt ja, er allerede 1600. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå