kaaasen Skrevet 13. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2014 Gikk på en smell og svidde plutselig av ca 6500g som jeg hadde spart opp til Naxx... Fikk noen skarve epics og tre legendaries, og en haug med dust. Så nå er det bare å starte med sparingen igjen... Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 13. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2014 Ble i dag med i en turnering i regi av ESL http://www.esl.eu/eu/hearthstone/news/245336/ Jeg hadde mye flaks, og kom til runden med 64 spillere igjen, der tapte jeg 2-1 i en ganske jevn kamp. Det som var litt skuffende, var at han jeg tapte mot, slo ut MYM ThijsNL i runden før. Hadde håpet å møte han, ettersom han havnet på delt 5. plass i Dreamhack summer i år. Med i cupen var også spillere som Dandido, MYM.Semijew og MYM Skip. Var sikkert flere andre mer eller mindre kjente spillere med, men det var de jeg så i farten. Anbefaler flere å ta turen innom neste cuprunde som er om en uke. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 13. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2014 Gikk på en smell og svidde plutselig av ca 6500g som jeg hadde spart opp til Naxx... Fikk noen skarve epics og tre legendaries, og en haug med dust. Så nå er det bare å starte med sparingen igjen... Gjorde det samme selv, bare i litt mindre skala (1000g av 2500). Har dog komt meg opp på 2800+g nå Fikk forøvrog én epic og ingen legendaries. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2014 Er det ikke bedre å kjøpe kort når utvidelsen kommer? Så får man kanskje de nye kortene også? (Om det er ønskelig vell og merke) Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 13. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2014 De nye kortene kan man ikke få av packs. Man får kortene gjennom Adventure mode, og gold cards gjennom Crafting only. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2014 Hm bestemte meg for å spille ranked igjen i dag etter å spilt arena i over 3 uker i strekk gikk fra rank 18 til 5 i løpet av en dag med dette dekket, helt vilt Fikk en match nå mot control pala mens mens jeg hadde antonidas ute, satt med 8 fireballs i hånda. var ganske gg Syntes dette dekket er utrolig morro Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2014 Hm bestemte meg for å spille ranked igjen i dag etter å spilt arena i over 3 uker i strekk gikk fra rank 18 til 5 i løpet av en dag med dette dekket, helt vilt Fikk en match nå mot control pala mens mens jeg hadde antonidas ute, satt med 8 fireballs i hånda. var ganske gg Syntes dette dekket er utrolig morro dasdsad.PNG Morsom deck. Fått meg litt juling også da.. Første gangen brukte jeg flamestrike når jeg hadde 4 hp og motspilleren hadde 2 lepergnome på banen.. Andre gangen hadde jeg ice block og 1 hp. Motspilleren trigget iceblock og jeg tapte på grunn av fatigue.. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2014 Ja men mange som bruker burnen i det decket for tidlig, poenget er jo at du kan vinne på 3 måter enten med bra draw av giants eller med alextraza frostbolt/icelance combo osv eller med antonidas og fireballs Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Begynner å føle behovet for Naxxramas innholdet nå. Lite variasjon å finne for tiden, spesielt etter man passerer rank 12-10. Ellers var jeg så "heldig" at jeg spilte en kamp mot Reynad når han spilte ranked på EU servern i natt. Så at det faktisk var han fordi jeg hadde nettopp startet opp streamen hans da jeg startet spillersøket. Har ikke samvittighet tii å "stream-snipe" dog, så jeg skrudde ned lyden og snudde bort skjermen (bruker 2 skjermer). Jeg vant Endret 15. juli 2014 av NrNine 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 Spiller ikke de med delay på streamen? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 Selv med 2 minutter delay så har du en stor fordel når du ser og hører personen planlegge neste trekk. 10 minutter dog er en annen sak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Spiller ikke de med delay på streamen? Jo, men ofte ikke mer en 30 sekunder. Så man kan enkelt stream snipe om man er en slik type spiller. Endret 15. juli 2014 av Kron Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 15. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Spiller ikke de med delay på streamen? Rett etter kampen var over vendte jeg oppmerksomheten min mot streamen hans igjen og da var ikke kampen ferdig enda, men delayen ikke var noe mer enn 20-30sek i dette tilfellet, så hadde vel fint klart å "juksa" om jeg ville. Endret 15. juli 2014 av NrNine Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Min første legendary; ysera i gull! Fikk forøvrig en ravenholt assassin i gull i samme pakke. Fornøyd Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Jeg har etter 'råd' fra andre her disenchantet alle gullkortene jeg har hatt, siden de ikke gjør noe annet enn å se fine ut (forutsatt at jeg har de to vanlige versjonene av kortet, selvsagt). Gratulerer med Ysera! Skulle gjerne hatt det selv, men jeg har ikke vært like heldig med mine legendaries kan man si, selv om det jo har blitt noen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Jeg har vanlig Ysera, og hadde jeg fått golden ysera, så hadde jeg disenchanted den og lagd en ny legendary Lenke til kommentar
UghUgh Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Spiller ikke de med delay på streamen? Jo, men ofte ikke mer en 30 sekunder. Så man kan enkelt stream snipe om man er en slik type spiller. Skjønner ikke helt hvorfor de ikke bare spiller med 10 minutt delay eller noe. Men samtidig så må jo Reynad klage over noe, og er det ikke dårlig rng så klager han som regel over snipere. Aldri sett noen som er så paranoid angående snipere, men som likevel nesten aldri spiller med delay. Men er enig i at Naxx må komme snart nå, og neste kortpakke bør komme kjappere, noe den helt sikkert gjør også. Jeg spiller knapt for tiden og gidder heller ikke se på streamere ala Reynad. Det er som å se reprise fra sist de streamet, snakker om det samme, spiller de samme deckene og møter de samme deckene. Ser omtrent aldri nye situasjoner lengre. Gleder meg stort til litt single player og nye kort, og regner med at pakka er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Curse of Naxxramas er bekreftet 22. juli for de som ikke har fått det med seg. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Passer bra. Er på 2600g nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Det er bedre å kjøpe det med ekte penger og bruke gull til kortpakker. 4 deler koster 2800 gull, som er 28 kortpakker. Eller 18 euro som er samme pris som 15 pakken med kortpakker koster. Om man ikke vil bruke penger på spillet er det noe annet. Endret 17. juli 2014 av Kron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå