Whiteshit Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Poenget var at eg ville vite meir kva som gjorde den dårlig. Ei kurve som ikkje ligna grisen, eller rett og slett manko på gode kort? Army of whisps osv. Skulle vel ha presisert det bedre. Noken andre som bruker heartpwn sin arena draft for testing? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Hmm.. Redemption blir vist ikke trigget av motstanderens explosive trap.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Hmm.. Redemption blir vist ikke trigget av motstanderens explosive trap.. Secrets trigger ikke på din egen tur. AtW Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Det forklarer litt Endret 6. juli 2014 av Thor. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Fikk nye quests kl 19 i dag, er det blitt en endring på tidspunktet? AtW Det stemmer, de har endret tidspunktet. Men de har ikke endret tidspunktet du kan bytte ut quest ser det ut som. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Fikk nye quests kl 19 i dag, er det blitt en endring på tidspunktet? AtW Det stemmer, de har endret tidspunktet. Men de har ikke endret tidspunktet du kan bytte ut quest ser det ut som. Blizzard i et nøtteskall. Lenke til kommentar
Andoon Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 For et par dager siden fant jeg ut at jeg hadde spilt rundt 20 games uten Equality. Første gangen jeg har glemt å ta det med i decket... Pyromancer'n var med, men Equalitien kom aldri. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) After the Arachnid Quarter, the next four wings can be purchased for 700 gold per wing or $6.99 per wing. Eller bundle: bundles: all 5 wings - $25 already own first wing, remaining 4 wings - $20 already own 2 wings, remaining 3 wings - $15 already own 3 wings, remaining 2 wings - $10 (sitat #2 fra reddit siden jeg ikke gidder skrive noe selv) Source: http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/14601010/curse-of-naxxramas%E2%84%A2-wing-entry-details-and-heroic-mode-7-8-2014 Endret 8. juli 2014 av Saapa Lenke til kommentar
UghUgh Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 2800g for hele pakka (gitt at man tar den første gratis i løpet av eventen den første måneden) er ikke så ille. Da er vi endelig ett steg nærmere. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Blir ikke mye nax på meg jaffal, med en gang jeg har 150g er det rett inn på arena Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Hva er egentlig Nax..? Prøvd å lese meg opp, men finner ingen gode svar. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Naxx er forkortelse for Naxxramas, som er en raid instance i World of Warcraft, og nå den nye adventure moden i Hearthstone. Gå inn på battle.net eller på "news" battle.net "appen" eller hva den kan kalles. Der ligger det en artikkel med historien bak naxx, historiene til bossene der etc. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 De prisene der var gode nyheter for meg, for jeg har nesten spart opp 6000g nå. Blir mye arena fremover, eventuelt maaaaaaaange kortpakker Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Kjøpte 32 kortpakker og fikk en god del epics, men også to legendaries. Egentlig ganske skuffende fangst mtp. på at det var en god del pakker, men samtidig er to bedre enn 0. edit: endte også opp med 950 arcane dust som jeg brukte til å crafte 2 x Faceless Manipulators. Endret 9. juli 2014 av kimaasen Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Noen som vet om du kan gjøre questa i Nax? Altså type vinn 5 med shaman ol. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 12. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 Noe nytt om lanseringsdato? Vil det komme på iOS på samme tid som PC? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 Kommer i Juli, og det er alt vi vet. Om det kommer samtidig på pc og ios vet ingen men får håpe på det Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 (endret) Om jeg skulle kjøpe noe fra Hearthstone. Er det da bedre å kjøpe Naxx enn å kjøpe kort-pakker? (Gitt at jeg har nok gull) Endret 12. juli 2014 av Nerowulf Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2014 Kommer helt an på om du har kortene du trenger til decks du vil lage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå