Battaman Skrevet 30. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2014 Kanke klage på den der. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 30. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2014 Skryte litt jeg også ^_^ Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 30. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2014 Det er alltid noe rart ved å tape de første matchene i arena også få en god win streak, nå fikk jeg 9-3. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Bug Fixes:Fixed various issues involving the targeting arrow. Fixed various issues involving the use of Tracking. Patch 1.0.0.5834 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Shadowform (priest card) gjør ikke cicel of healing til aoe nei? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) http://www.hearthhead.com/card=1368/shadowform Forandrer bare hero power. Endret 1. juli 2014 av Slai Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Shadowform (priest card) gjør ikke cicel of healing til aoe nei? Nei, det er bare Auchenai Soulpriest som gjør at at circle of healing blir aoe. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 90% warlocks nå ^^ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Har hatt mye dårlig arena i det siste, er nok mest sutring, men synes jeg har vært litt uheldig med draftingen, feks to siste gangene jeg spilte mage fikk jeg ikke en eneste flamestrike, polymorph eller fireball. (eller blizzard for den saks skyld, men det er litt mindre forventet) AtW Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Var det samme for meg ATW. Jeg spillte Mage i Arena for noen dager siden, og alt jeg fikk av spells var 1 Frostbolt. Ble en rage retire... Lenke til kommentar
Andoon Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Noen andre som spiller mye Control Paladin her? Kom meg til rank 4 i juni-sesongen ved å bytte mellom et control deck og et rush deck, men rundt rank 4 møtte jeg kun Miracle rogue, og hadde ikke sjangs med noen av deckene. Alt sto og falt på om jeg traff Auctioneer med fire hits fra Avenging Wrath (noe som ikke alltid var tilfelle). Noen "uvanlige" kort dere kjører som viser seg å gjøre stor nytte? Endret 3. juli 2014 av Andoon Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Jeg spiller Control Paladin nå og da, og eneste jeg kan gjøre for å vinne mot Miracle, er å ha Equality + AoE combo for å drepe Auctioneer pga conceal, og ha noe heals så du aldri er i combo range (jeg liker å ha 1 Holy Light, 1 Lay of Hands, 2 Truesilver Champion og 2x Guardian og Kings. Mer en det, så kan det hende at de ligger død i hånden). Det jeg virkelig sliter mot som Control Paladin er super rush decks om jeg ikke får de rette kortene. Jeg synes Miracle er grei matchup med min deck iaf. EDIT: Bruker decket her: http://imgur.com/qVpmC14 Endret 3. juli 2014 av Bamsemums313 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 Fikk nye quests kl 19 i dag, er det blitt en endring på tidspunktet? AtW Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 Ganske rart at folk ikke kjører Wild pyromancer med de pala decks, er jo super clear combo sammen med Equality, spesielt nå som det er så mange rush decks. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 Apropos paladin, spiller arena med ett paladin-deck nå som jeg vil karakterisere som godt under middels, med ett unntak, 4 truesilver champion, det gjør virkelig vei i vellinga. AtW Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Noen som vil hjelpe meg å bygge en grei stokk med kortene jeg har? Samme hvilken klasse.. Som dere ser under, er det tynt. Det er også tynt blant de hvite kortene, men jeg orker ikke liste dem opp. Kan prøve å skaffe hvis det er ett kort jeg må ha i en stokk. Hunter: Epics: Bestial wrath Gladitors longbow Rares: Misdirection Eaglehorn bow Paladin: Epics: Sword of justice Lay on hands Rares: Equality x2 Blessed champion Warlock Epics: Pit lord Rares: Felguard x2 Void terror Druid: Rares: Starfall Mage: Rares: Blizzard Priest: Rares: Shadow madness Rogue: Rares: SI:7 agent Master of disguise x2 Shaman: Rares: Lava burst Lightning storm Mana tide totem x2 Warrior: Rares: Upgrade! Commanding shout Mortal strike Neutral: Rares: Secret keeper Young priestess Knife juggler Mana addict Mana wraith Sunfury protector Wild pyromancer Arcane golem Mind control tech Violet teacher Stampeding kodo Ravenholdt Assassin Endret 4. juli 2014 av Mr. ve Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Her er 4 "f2p" decks som fungerer til du får bedre kort. Har du ikke noen av kortene, så bytt de ut med noe lignende. Mage: http://imgur.com/8R5hNd7 Paladin: http://imgur.com/nyBlT9C Priest: http://imgur.com/Y2zFvlv Shaman: http://imgur.com/8bcE2I3 Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 hvor ofte får dere legendaries kort når dere spiller arena, jeg får kanskje en av fem kamper. Skjønner at det er helt tilfeldig da,men av og til litt frustrende når jeg spiller mot folk som har opptil flere legendaries i samme deck Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Apropos paladin, spiller arena med ett paladin-deck nå som jeg vil karakterisere som godt under middels, med ett unntak, 4 truesilver champion, det gjør virkelig vei i vellinga. AtW En paladeck i arena med 4 truesilvers ville ikkje eg ha kalt dårlig. Om ikkje det er noko anna som skortar då, som komplett mangel på earlydrops. evt kun 4'er drops. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Apropos paladin, spiller arena med ett paladin-deck nå som jeg vil karakterisere som godt under middels, med ett unntak, 4 truesilver champion, det gjør virkelig vei i vellinga. AtW En paladeck i arena med 4 truesilvers ville ikkje eg ha kalt dårlig. Om ikkje det er noko anna som skortar då, som komplett mangel på earlydrops. evt kun 4'er drops. Skrev da ganske tydelig at dekket var dårlig, med unntak av truesilverene? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå