nagina Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Skal satse litt mer på hs neste sesong, dvs i morgen? blir vel å rushe gjennom med zoo deck så over til miracle rogue, eneste deck jeg synes er litt morsomt og duger overalt på ladderen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Hehe, det er jo kanskje de to kjedligste dekkene å spille AtW Lenke til kommentar
UghUgh Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 HS ligger litt på vent for min del også nå. Gjør kun dailies og sparer opp til Naxx. Begynner å nærme meg 4500g så det bør da holde til mye moro. Kjedelig å vente da Blizzard annonserte denne pakken altfor tidlig etter min mening, men sånn er det. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Hehe, det er jo kanskje de to kjedligste dekkene å spille AtW Det er fint at du deler det du synes er kjedelig, nevn deck som krever litt mer tenking enn miracle. Zoo nevner jeg fordi det er det letteste og billigste til å få raske ranks, ingen spiller noe avansert (se; control) mens de ranker opp. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Kom til rank 10 med zoo/handlock, men så ble jeg overkjørt av rush og falt til 12 Kan like godt vente siden reset er i natt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Hehe, det er jo kanskje de to kjedligste dekkene å spille AtW Det er fint at du deler det du synes er kjedelig, nevn deck som krever litt mer tenking enn miracle. Zoo nevner jeg fordi det er det letteste og billigste til å få raske ranks, ingen spiller noe avansert (se; control) mens de ranker opp. Er ikke nødvendigvis hva som krever tenking, men miracle er så veldig avhengig av ett eneste kort, og da blir det kjedelig synes jeg, er samme måte å vinne på hver gang, og trekker man ikke gadget, så er man nesten alltid føkka (med forbehold om at jeg ikke har spillt det særlig mye), personlig foretrekker jeg shaman, jeg synes det er en artig klasse i seg selv (selv om dekkene er ganske ensformige fra shaman til shaman), og liker også priest og til en viss grad paladin. AtW Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Atw; miracle er ikke avhengig av ett eneste kort. Har spilt mye miracle selv, og det er ikke store risikoen dersom du ikke trekker auctioneer i tide. Man har contingencies. Endret 30. juni 2014 av Slai Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Atw; miracle er ikke avhengig av ett eneste kort. Er det ikke? Kanskje ikke alltid, men jeg vinner nesten alltid mot de når gadget ikke trekkes. Det er en begrenset periode man kan være ineffektiv med kort før man begynner å slite, når man ikke trekker nye kort hele tiden. AtW Endret 30. juni 2014 av ATWindsor 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Såklart, men det er veldig sjelden man har så dårlig trekk at man ikke klarer seg. Hvis man spiller middelmådig og ikke bruker hero power effektivt og kortene man faktisk har effektivt er denne decken veldig lett å feile fort med. Veldig lett å mangle tålmodigheten til å spille den bra. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Såklart, men det er veldig sjelden man har så dårlig trekk at man ikke klarer seg. Hvis man spiller middelmådig og ikke bruker hero power effektivt og kortene man faktisk har effektivt er denne decken veldig lett å feile fort med. Veldig lett å mangle tålmodigheten til å spille den bra. Hva mener du med "ikke klarer seg"? Som ikke i ikke vinner? Uten gadget vil jeg si det ikke er veldig sjelden i det hele tatt, isåfall burde dekket ha svært høy winrate uten gadget, og jeg har aldri sett noen kjøre uten. AtW Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Nei, ikke klarer seg som i at du ikke har muligheten til å vinne. Og det er klart gadget er et key kort, men det er svært få kort i decken som ikke er spesielt key. Gadget er et bra kort, og et av hjørnesteinene i decken. Det jeg sier er at det er ikke slik at om man ikke trekker det når man "skal" ha det så taper man automatisk. Man har flere outs. Om man trekker det akkurat da man "bør" har man bare en enklere og kortere vei mot et win som regel. Det er min erfaring med mine miracle decks, som sagt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Jeg sa ingenting om noen automatisk loss, og alle skjønner vel at det er mulig å vinne uten gadget, men det går sjelden særlig bra uten gadget, trekker man ikke det rettdig går det sjelden bra. AtW Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Som sagt, ikke det som er min erfaring. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Noen som heter Uggabugga, hørtes "kjent" eller norsk ut? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Min WoW-karakter het Oguobougo. Kanskje det er det du tenker på? Jeg har jo vært relativt aktiv på WoW-forumet, og jeg kjenner igjen deg derfra. Men Uggabugga er ikke meg. Endret 30. juni 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Stemmer, møtte nemlig en dude med det navnet ^^ Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 Hehe, det er jo kanskje de to kjedligste dekkene å spille AtW Helt enig. Nesten alle spiller en av de 2 ( spesielt ved starten av mnd) Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Noe galt med serverene? Får opp at "alle bord er fulle. Ledig bord om >1 mnd"... Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Hos meg stopper det i battle.net klienten, den sier at jeg er i queue. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Fanden EU battle.net, nå som jeg endelig igjen har tatt HS opp så fjusker det. Har ikke spilt aktivt siden beta, var morsomt å teste decks igjen, lurer på hvor lenge de skal fucke det opp idag da? edit: Bra start på dagen også eller hur? =) Endret 30. juni 2014 av nagina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå