kaaasen Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Har slitt med en bug de to siste dagene. Jeg ble disconnectet fra en game, og motstanderen er på 'UNKNOWN'. Problemet er at hver gang jeg starter opp Hearthstone så får jeg beskjed om at den siste kampen min ble disconnectet, også sendes jeg tilbake til den... Spillskjermen er dimmet og jeg får ikke gjort annet enn å avslutte spillet. Og dette går i en evig loop. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Hadde en slik i går. Spillet var dimmet etter at animasjonen rundt portrettet var ferdig. Jeg trykket alt + f4, logget inn igjen og ble koblet til det samme spillet. Da fikk jeg faktisk spilt kampen ferdig selv om motstander var "UNKNOWN". Alle minions og spells fungerte som normalt. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Til tirsdag lanseres pricing info for naxxpakken, blir spennende. Btw, noen som har fått firesidecardbacken her? Er det bare å fyre opp 3 maskiner med HS på samme trådløse nett? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Må være en del av samme nettverk ja. Alle må ha en egen konto og spille noen kamper. Har ikke satt meg inn i hvor mange det er, men det er sikkert kjapt gjort om man har mange nok enheter. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Der minnet dere meg på noe!Nå har samboeren og den eldste datteren min fått seg Battle.net-kontoer, ho ho. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Hvis jeg gidder så kanskje jeg lager to til for å gjøre det samme. Har nok PCer til det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Trenger ikke mer enn èn PC uansett, med mindre de aktivt har lagt inn restriksjoner for det. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 3 kamper som må til, nok med å concede 3 ganger Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Hver sesong varer vel fra den 1. hver måned, hvis det er det du mener med reset. Lenke til kommentar
Vezpa Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Er håpløst dårlig på dette spillet, men syns det er gøy likevel! Har ennå ikke brukt noen penger, og håper at det også blir slik når "Naxx" kommer. Noen som har lest noen rykter om hva prisen vil bli? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Jeg sliter litt jeg også. Har spilt ganske mye denne måneden, og har bare kommet meg til rank 6. Har veldig lyst på legendary card back. Kanskje jeg må sette meg inn i meta-gamet? Jeg bare spiller decks jeg synes er morsomt å spille. Akuratt nå er det en druid med mange store drops. Jeg har brukt litt penger på spillet. Per nå mangler jeg bare 6 kort. Alle rimelig ubrukelige legendaries, så jeg driter litt i å skaffe meg de. Endret 30. juni 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Er håpløst dårlig på dette spillet, men syns det er gøy likevel! Har ennå ikke brukt noen penger, og håper at det også blir slik når "Naxx" kommer. Noen som har lest noen rykter om hva prisen vil bli? Prisen skal etter planen annonseres på tirsdag. 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Prisen blir ikke annonsert på tirsdag: I know everyone is really excited for any and all information regarding Naxxramas. We’re doing our best to get it into your hands as soon as possible. However, it turns out we’re actually not going to be quite ready to announce Naxxramas pricing on July 1st as I previously mentioned—we do still want to announce more Naxxramas information soon, but I’m afraid it won’t happen on July 1st. We’ll get the details to you as soon as we have finalized information to share. Kilde: http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/13271477080?page=5#91 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg sliter litt jeg også. Har spilt ganske mye denne måneden, og har bare kommet meg til rank 7. Har veldig lyst på legendary card back. Kanskje jeg må sette meg inn i meta-gamet? Jeg bare spiller decks jeg synes er morsomt å spille. Akuratt nå er det en druid med mange store drops. Jeg har brukt litt penger på spillet. Per nå mangler jeg bare 6 kort. Alle rimelig ubrukelige legendaries, så jeg driter litt i å skaffe meg de. En bør nok ha god kjennskap til meta for å komme seg til legendary-rank. Dog, er en god nok, og då spesielt i kampane der en må prøve å gjere det beste av ei dårlig hand, kan en vel klare det med nesten ka som helst slags deck. Har sjølv klart rank 5 med shaman no. Har ikkje korta som trengst for å køyre miraclerogue, rampdruid, allthelegendarieswarrior, evt handlock, men pytt, koser meg for det. Og aggro utgår å spele. Med høge kneløft. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 Ryktes at prisen blir 600 gold pr run. Satser på å ha 6000 til nax kommer. Tror jeg kommer til å sette HS på hylla til nax kommer når juni er ferdig. Kommet meg til rank 4 og begynner å bli litt kjedelig å grinde ranks hele tiden Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Kommer meg ikke forbi rank 11 jeg Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Det er spillet utenfor spillet. Det er å ikke spille populære decks, men å lage decks for å kontre populære decks. Hva slags decks er best fra rank 10 til 5, fra 5 til 2, fra 2 til legendary? 1 Lenke til kommentar
Vezpa Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Takk for svar! Mener å ha lest noe en gang om at spillet også skal komme til iPhone? Det fungerer iallefall perfekt på iPad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå